He, weet een van jullie waarom mijn gloednieuwe IBM 120GB om het kwartier een scheet laat? Echt zo van "JEEEEENG"
oeijjjj als mijn hd's dat doen gaan ze meestal dood binnen een week
Waarschijnlijk gasvorming in de cylinders..
echt??? he, jij counter-striket toch wel eens bij de Gamepoint servers? biertje-blijf-bij-me
edit:
Dus hij overleeft het nog? YES!
edit:
Dus hij overleeft het nog? YES!
heb ik ook een keer gehad, bleek echter dat ik per ongeluk mijn hd-led over 1 pin van de led en 1 pin van de on-board pc speaker had staan
dus bij veel activiteit begon me pc-speaker te brommen....maar dat was echt de speaker en niet de disk zelf... zal bij jou wel iets anders zijn gok ik maar het is te proberen
Hmm als ze niet stinken vind ik t al best.
klopt dat doen ze bij mij ook, om het half uur ongeveer.
is iets nieuws met koppen uitlijnen ofzo, moet de uitval zoals in de 60 en 75 serie tegengaan
is iets nieuws met koppen uitlijnen ofzo, moet de uitval zoals in de 60 en 75 serie tegengaan
Verwijderd
Hmm, mijn 40GB GXP120 is netjes opgevoed. Die laat geen scheten. Of praten we niet over de zelfde model-serie (120GB is 3 platters, die van mij heeft 1 platter dus verder is het de zelfde schijf).
Dit zou dan een hele nieuwe productie serie moeten zijn. Is er geen FAQ bij IBM te vinden over die "farting habits" ?
Dit zou dan een hele nieuwe productie serie moeten zijn. Is er geen FAQ bij IBM te vinden over die "farting habits" ?
hehe ik zou maar eens een bacup maken van je hdd en de hdd opsturen naar leverancier
want dat is niet goe gasvorming
mare nee dit is volgens mij echt niet goe gewoon bacupen en gebruiken tot hij dood is en dan trug sturen
mare nee dit is volgens mij echt niet goe gewoon bacupen en gebruiken tot hij dood is en dan trug sturen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()