lijkt me niet he...!!!
Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart
Volgens mij wel, maar niet 100% zeker, want nieuwe features kunnen dan op NULL gezet worden, of iets dergelijks, en dat kan dus net in een lus zitten dat je hele PHP het niet doet, dus gewoon niet doen IMO.
je kan 't proberen, maar zo'n versie change (zit toch nog gauw 7 releases tussen)...
Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz
Misschien ff in de PHP changelogs nagaan wat voor wijzigingen er hebben plaatsgevonden mbt de php.ini opties.
Rustacean
Wat ik weet maakt het niks uit. Als je php op dezelfde manier hebt gecompileerd. Zijn de opties zogoed als gelijk.... zoniet gelijk
Doe maar is een diff op je oude php.ini en de nieuwe...
Maak een bkup van je oude php.ini, Open beide oude en nwe in een editor, en neem je oude instellingen waarde over in de nwe. Bekijk de opties die dan nieuw zijn, en zoek hun (security) betekenis op.
Controleer ook of je oude instellingen nog steed het zelde gewilde effect hebben.
Klinkt als boeren logica nietwaar ? Maar je zou ze de kost moeten geven,....
Controleer ook of je oude instellingen nog steed het zelde gewilde effect hebben.
Klinkt als boeren logica nietwaar ? Maar je zou ze de kost moeten geven,....
Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE
Pagina: 1