Toon posts:

[SOF2] Crasht telkens na enige tijd

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een vraagje. Vandaag heb ik voor de zoveelste keer SOF2 geïnstalleerd. Na een volledige format van schijf C:, nieuwste drivers hebbende geinstalleerd. Nu doet zich het volende probleem voor. Elke keer als ik SOF2 aan het spelen ben, ongeveer na 10 minuten, maar deze tijd kan erg variëren, blijft het geluid even hangen en ben ik ineens weer op mijn desktop. Ik heb al verschillende dingen geprobeerd: nieuwe installatie, hd-format, en natuurlijk ook de nieuwste drivers gedownload. Zelfs het underclocken van mijn videokaart heeft geen effect. Dit is mijn systeem:

Athlon 750 (Slot A), 320 mb RAM
MSI KT7-Pro
Geforce 2mx (235/210)
WinXP Pro
Detonator 40.41
Directx 8.1 a
Terratec DMX X-fire 1024 kaart met nieuwste drivers

Ik weet dat mijn systeem een oud beeste is, maar het zou toch moeten werken. Hij loopt best lekker, maar ik wordt erg irritant van al die SOF2 Craches. Kan iemand mijn helpen?

Verwijderd

Probeer het eens met de patch op http://sof2.ravensoft.com/. Staat ook een goede FAQ.

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Zet er de officiëlle detonator op van Nvidia. Nummertje 30.82

http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_30.82

40.41 is een beta. ;)

Specs

Verwijderd

Topicstarter
De drivers is niet het probeel, die werken echt wel, want ik heb er al verschillende op gehad, waaronder 30.81 dus dat is het probleem niet. Overigens draai ik met dezelfde drivers op mijn andere systeem het spel probleemloos.
Ik zoek eigenlijk iemand die dit vreemde probleem ook heeft

Verwijderd

ik heb het probleem ook. Ik heb al verschillende drivers geinstalleerd, want overal zegt iedereen dat het daaraan ligt. ik heb de 53.** en de 41.** al gehad. Hierbij is het probleem nog steeds niet verholpen. Ik zoek nog verder, iemand nog een idee? Ik heb nog een probleem, als de map klaar is, zie ik de medailles niet bij sof2. [De osp_scores] Weet iemand waardoor dit komt. Mijn osp versie is 0.3 k en p.

Verwijderd

Het is goed dat je zoekt, maar jouw probleem is anders dan wat Bishop had. Het is denk ik beter als je hiervoor een nieuw topic in Spielerij - Problemen & Vragen maakt. Lees eerst wel goed Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door voordat je dat topic maakt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.