Waar huur je het goedkoopst een beamer?

Pagina: 1
Acties:

• warnas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

warnas

Ja, dé...

Topicstarter
Voor een studentenconferentie (www.unisca.org) in Amsterdam is een poosje een beamer nodig, om speciale colleges te kunnen geven. Nu is er wel budget voor zoiets, maar geen E 180 per DAG (zoals bis.nl bijvoorbeeld vraagt).

Kan dat ook tegen wat normalere prijzen? Is er een bedrijf wat een eigen beamer tegen een normalere prijs wil verhuren (of dat wil sponsoren), of een particulier die dat aandurft in ruil voor een mooie borg?

Reageren kan ook direct naar info@unisca.org t.a.v. Birgit.

Enne... een beamer is toch een beeldkanon. Volgens mij is dit de goeie rubriek ;-)

Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 15:04

talin

ES-MA

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• warnas
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-05-2025

warnas

Ja, dé...

Topicstarter
Mnja, ik vroeg alleen niet WAAR je een beamer huurt. Die zeshonderdveertig websites had ik zelf ook al gevonden. De prijzen zijn alleen zo obsceen hoog.

Join the army. See the world. Meet interesting people. Kill them.

• ShadowrunR
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-08 20:13
Hier in belgië zijn er veel gemeentebesturen enzo waar je een beamer goedkoop kunt huren. Maarreuh daar ben je dus niet veel mee. Je kunt wel eens navragen?
En anders een bedrijf waar je iemand kent. Die willen dat ook wel eens uitlenen in het week-end ofzo.