[6510] Plaats simkaart

Pagina: 1
Acties:

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Topicstarter
Na de search gebruikt te hebben kwamen er niet echt bruikbare antwoorden.

Enige maanden geleden (eind juli) is mijn toestel (nokia 6510) voor reparatie naar Nokia geweest. Het toestel heb ik teruggekregen maar kon toen niet meer sms-en met de simkaart die in het toestel zat.

Bij Ben® heb ik toen een nieuwe simkaart gekocht en kon ik weer sms-en. Alleen geeft het toestel constant de melding Plaats simkaart. Wanneer ik dan op een toetst druk functioneerd het toestel weer.

Het vervelende is dat het toestel regelmatig niet werkt omdat de simkaart geplaatst moet worden. Na vandaag met de leverancier gebeld te hebben, moet ik het toestel weer inleveren en weer twee weken kwijt zijn.

Ligt het echt aan het toestel of aan de simkaart?

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Geeft je toestel die melding ook als je een andere simkaart (even van iemand lenen) erin hebt?

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Topicstarter
Andere simkaart kon toen wel sms-en. Ik denk dat dat wel een echt simkaart probleem was. Maar nu zit dus de andere simkaart er in en moet ik constant het telefoontje opnieuw activeren. Het zou aan de simkaart kunnen liggen, maar dan zal je altijd zien dat die het dan niet doet.

Ik twijffel heel erg als ik hem nu wel of niet weer moet laten opsturen

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Zoals je het beschrijft heb je hetzelfde probleem als met de 6210 en 6310 is, dan zit de accu net iets te los, waardoor hij de simkaart niet goed aandrukt en die op zijn beurt niet goed contact maakt.

Je kan hem daarvoor opsturen, alleen je kan het ook makkelijk oplossen door er even een stukje dik papier tussen te stoppen. Dan moet als het goed is je probleem opgelost zijn.

• rreevvss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
[Airwolf] schreef op 03 september 2002 @ 23:52:
Zoals je het beschrijft heb je hetzelfde probleem als met de 6210 en 6310 is, dan zit de accu net iets te los,
hebben ze dan nog steeds niet opgelost.. was destijds bij de 6110 ook al...

beetje matig..

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 03 september 2002 @ 23:52:

Je kan hem daarvoor opsturen, alleen je kan het ook makkelijk oplossen door er even een stukje dik papier tussen te stoppen. Dan moet als het goed is je probleem opgelost zijn.

Als je garantie hebt zou ik hem zeker terugsturen, een papiertje is geen eeuwige oplossing namelijk.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:57

AMDFreak

Intel is zo..

Tjah...

Waarschijnlijk is je telefoon nog niet helemaal gewend aan je nieuwe simkaart oid. hij zoekt nog steeds naar die ouwde.. (wat natuurlijk wel wat vreemd is)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35 | Kia EV3 GT-BusinessLine 83kWh

• Markje_X

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Topicstarter
zojuist heb ik het toestel naar de dealer gebracht.

Ze zeiden dat ik er maar een papier tussen moest doen. Toen heb ik ze maar verteld dat ik met een toestel van € 490 geen papaiertje er tussen ga stoppen.

Het moet gewoon goed werken.

Ben benieuwd hoe ik hem terug krijg... werkend of niet werkend...
Pagina: 1