Toon posts:

[98 IE] url history uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
edit: sorry voor de wazige topictitel

Ok, een situatieschets:
man, 83 jaar, P2 233mhz, Windows 98, net 2 maanden internet.

Hij belde me op om te vragen of ik 'bestandsdelen kon weghalen'. Aangezien ik altijd een aardig geldbedrag ter beloning ontvang, ging er heen. Hij bedoelde dat hij die automatische herkenning van internetsites weg wilde hebben. Als je bijv. in de adresbalk een 'd' intypte, krijg je gelijk een hele rits sites beginnende met een d, ook weg met die site waar z'n kleinzoon op is geweest.
Ik dus dingen proberen om 't uit te zetten; cookies verwijderen, history verwijderen, auto-aanvullen uit, nieuwe gebruiker maken, IE nieuwe installatie ongedaan maken.. nogsteeds onthoudt IE de sites..
Moet ik nu IE 6 er maar op zetten of is er een andere optie om dit 'probleem' op te lossen?

[ Voor 0% gewijzigd door blackd op 17-09-2002 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gaat over IE, dus mag naar Software Algemeen

En ik heb je titel ff wat duidelijker gemaakt.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je mag die url wel ontlinken van mij; mijn kids kijken ook op deze site!
grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferdi|IA
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-02-2003
Hoi, denk dat ik wel weet hoe je dat het beste kan doen. Als je het niet erg ga ik ervanuit dat je wel es met "Regedit" werkt..... Start Regedit en ga naar de volgende sleutel: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\TypedURLs en verwijder daar degene die je weg wilt hebben! Of bedoel je dit niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Als ik het goed lees ben je op zoek naar permanentere oplossing. In dat geval, download en installeer TweakUI van de Micrsoft site en ga daarmee eens spelen. Er zit namelijk een optie in waarmee je je IE history kunt laten leeggooien tijdens het aanmelden en dat is wat jij zoekt volgens mij. Wat ook kan werken is in datzelfde programma op zoek gaan naar een optie waarmee je je getypte URL's kunt verwijderen; maar ik weet niet zeker of dat die daar inzit. En anders werkt Ferdi's oplossing inderdaad altijd nog. :)