[mail] Proxy + outlook settings?

Pagina: 1
Acties:

• Perphide
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-04-2024
Ik heb op mn servertje het prog proxy + staan en op de pc's die erachter hangen kan ik nu wel msn en internetten... er zijn 2 dingen die nog niet werken, prog's zoals imesh/kazaa en outlook...

Ik zou graag willen weten hoe ik bij proxy + het zo instel dat ik op de account pc's wel mn mail kan lezen via outlook, het gaat hier om een @home verbinding..

Kan iemand mij helpen :?

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45

• Perphide
maar ik houd het liever alleen bij proxy + weet er iemand hoe je het daar instelt?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

SMTP EN POP3 werken niet via een proxy .......... je zal een poort moeten mappen

dat zat wel ergens in proxy+

maar ff zoeken kan geen kwaad hoor ..........

email:
http://www.proxyplus.cz/doc/en/proxyguide.htm#OutlookExpress

poortmappen
http://www.proxyplus.cz/doc/en/proxyguide.htm#4.5

Iperf

• wouter93
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Zorg er wel voor dat je SMTP alleen voor "binnen" beschikbaar is. Dat zal je provider wel kunnen waarderen.

• Perphide
Ik kan nu wel mail versturen achter de proxy maar niet ontvangen (hij geeft fout dat het wachtwoord niet klopt) maar het wachtwoord klopt 100% zeker wel!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

je moet de account gegevens gebruiken van de user die je op op p+ aanmaakt natuurlijk om het van je lokale Server af te halen. (SMTP gebruikt geen password)

Iperf

• Perphide
Ok eindelijk hij werkt! wat stom! ik zat te kutten met de account naam die ik invulde die van de e-mail was... maar moest gewoon van de gebruiker op proxy + dus en idendito voor het passwordje :) bedankt mensen!
Pagina: 1