Beste allemaal,
Nadat ik van een Abit BH6 mobo met overklokte Celeron 366 naar een Abit KT7 met overklokte Duron 600 ben gegaan, is het niet meer mogelijk om mijn Voodoo 2 te gebruiken. Elke keer als de computer opstart en bijna klaar is met Windows opstarten reboot hij uit zichzelf. Na enig zoeken ben ik erachter gekomen dat zodra de Glide drivers van mijn Voodoo 2 (12 MB) kaart worden geladen de computer reboot.
Ik heb geprobeerd te laden zonder overklokken,...geen resultaat. Ik heb voor mijn configuratie nieuwe drivers gedownload....geen resultaat..
Weet iemand iets van problemen tussen Voodoo en Via KT133 chipset of andere onderdelen ?? Ik wil nl. wel die voodoo nog gebruiken...met Glide.
Configuratie:
Abit KT7 moederbord (geen RAID)
Duron 600 @ 900
128 MB PC100 geheugen
naamloos Nvidia Riva TNT kaartje met 16 MB (laatste Detenator drivers)
Etech Bullet 56k intern modem PCI
Soundblaster 1024 Value PCI
SMC ISA netwerkkaart (staat uit)
Voodoo 2 12 MB PCI kaart
2 x UDMA 33 schijven (4,3 Quantum en 4,3 Seagate)
Aopen 32 X CDROM drive
4 koelers door de hele kast verspreid
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Roeland Stoter
Nadat ik van een Abit BH6 mobo met overklokte Celeron 366 naar een Abit KT7 met overklokte Duron 600 ben gegaan, is het niet meer mogelijk om mijn Voodoo 2 te gebruiken. Elke keer als de computer opstart en bijna klaar is met Windows opstarten reboot hij uit zichzelf. Na enig zoeken ben ik erachter gekomen dat zodra de Glide drivers van mijn Voodoo 2 (12 MB) kaart worden geladen de computer reboot.
Ik heb geprobeerd te laden zonder overklokken,...geen resultaat. Ik heb voor mijn configuratie nieuwe drivers gedownload....geen resultaat..
Weet iemand iets van problemen tussen Voodoo en Via KT133 chipset of andere onderdelen ?? Ik wil nl. wel die voodoo nog gebruiken...met Glide.
Configuratie:
Abit KT7 moederbord (geen RAID)
Duron 600 @ 900
128 MB PC100 geheugen
naamloos Nvidia Riva TNT kaartje met 16 MB (laatste Detenator drivers)
Etech Bullet 56k intern modem PCI
Soundblaster 1024 Value PCI
SMC ISA netwerkkaart (staat uit)
Voodoo 2 12 MB PCI kaart
2 x UDMA 33 schijven (4,3 Quantum en 4,3 Seagate)
Aopen 32 X CDROM drive
4 koelers door de hele kast verspreid
Alvast bedankt voor jullie reacties,
Roeland Stoter