Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

patch 432 UT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik heb sinds vorige week de UT patch 432 van het net gehaald maar er zit [een of meer]
bugs in nu heb ik ook de fixpatch gedownload
maar die mist een dll bestand heeft iemand hier ervaring mee en eventueel een oplossing
ik hoor het wel mvg jan

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
in 432 zitten wel een paar kleine bugs ja (minder dan in de vorige versie)...
Maar over welke fixpatch heb je het, er is nog geen "officiele" patch uit gebracht, en welke dll's bedoel je ??

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:21
welke problemen? Ik ben superblij met 432, eindelijk fatsoenlijk UT op mijn pc :)

Flickr | Lego collectie

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Ik ben ook wel geinteresserd waar je die patch kunt downloaden, ik kan met 432 geen unrealeditor meer gebruiken.

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Verwijderd

Ik heb nu 4.33 rechtstreeks van Epic maar krijg de Editor nu ook niet meer aan de gang. Volgens mij zijn er nieuwe DLL's te krijgen van Epic. Ik zal vanavond ff kijken en zal dan hier een URL posten waar je ze kunt halen.

Q: Hoe komt je zo snel aan die patches van Epic? Heb ik er iets aan?
A: Tja, dat weet El Muerte ook, server draaien, beetje rondkijken, en je komt er wel. Niet nuttig voor normaal thuisgebruik, eigenlijk alleen voor server-admins.

Verwijderd

Topicstarter
hallo even een reactie op de vragen zou waar kan je de 432 patch ophalen kijk op
unreal.epicgames.com en daar staat ook de
fixpatch [voor 432] uuuuhhh oja wat voor dll bestand ik mis geen idee ik heb de fixpatch al weggegooit en wacht op een nieuwe
en goede fixpatch de groetjes en tot UT ze

mazzel jan

Verwijderd

Ja, het is mij, R-r-r-r-robert!
Oeps, da was nog van telekids ;)

Ik heb net de nieuwe core.dll van Epic in UT gemikt, helpt dus niets voor het Ued2 probleem.

Jammer...

• elmuerte
bij mij werkt UnrealEd 2.0 gewoon en heeft altijd gewerkt (ik gebruik wel ut 434) maar dat heeft weinig the maken met UnrealEd.
Als je gewoon ff zegt welke .dll je mist.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 08-11 10:52
Ik heb geen idee welke dll ik mis, de eerste keer kwam ik wel in uted, maar was iig de texture browser volledig verdwenen, verder op loopt ie gewoon vast.

Ok, de texture browser heb ik weer gevonden,maar veder doet uted niets meer sinds die laaste patch..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Bij mij werkt het schitterend, god zij dank.

wat ik wel had is dat als ik in d3d bezig ben dat ie de editor met een memory error eruit mieterd. dus ik moet um in software mode opstarten, en kan dan pas op d3d verder. lekker vaag.

die bezier curves in de 2d editor zijn echt geniaal!!, en je skybox previewen ook!
De fire/chain brush is ook een geniale vinding!

alleen die browser group dinges snap ik geen ruk van.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Verwijderd

Topicstarter
een van die bugs is dat ik speel via internet en dan krijg ik op alle servers een ping van LET OP 4 dus op alle servers maar liefst 2021 servers nou das raar toch

mvg jan [de beul]

• elmuerte
das geen bekende bug in UT, en schijnbaar ben jij de enige... faulty UT denk ik, doe eens een clean install + patch 432

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Let wel ff op dat 4.32 problemen kan geven in combinatie met Rocket Arena, ik wou gister spelen met me zwager maar die had problemen door deze patch

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben er achter welk bestand ik mis als ik dus de fixpatch wil installeren een dll bestand CORE.DLL heeft iemand een idee,
wat dit inhoud?? mvg jan [de beul]

• elmuerte
copieer de core.dll van je cdrom:\System directory van je Originele UT 400 cdrom.
Pagina: 1