Ik heb een probleempje met mijn pc (voor specs, zie sig). Ik had de ide kabel van mijn harde schijf met linux uitgetrokken, maar ik geraakte toen niet meer in Windows, en na de piep kwam er plots een scherm, volledig opgevuld met 01 01 01 enz... Nou ja, geen probleem dacht ik, dan zet ik die HD wel ff terug. Jammer genoeg heb ik nog steeds hetzelfde probleem. Alle master/jumper settings zijn in orde, ide-kabels correct aangesloten, niets verandert of vervangen, hij wil gewoon niet meer tot in Windows. Iemand die dit probleem kent en me kan helpen??? Thx iig.
Misschien dat je meer replies krijgt in OM, move PMG -> OM.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Verwijderd
Help hem even een handje abbadon en sluit/verplaats dit topic. Dan help ik hem wel als hij gearriveerd is...
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 10:20:
Help hem even een handje abbadon en sluit/verplaats dit topic. Dan help ik hem wel als hij gearriveerd is...
Ik vat je niet helemaal? Waarom sluiten/moven? Het staat allang in OM..
Ontopic: kun je wel met een opstartflop booten? Zo ja, dan kun je scandisk vanuit een 9X opstartdisk draaien. Ook kun je eventueel tooltjes van de website van de harddiskfabrikant downloaden en deze proberen
Verwijderd
My bad...BalusC schreef op 04 september 2002 @ 10:39:
[...]
Ik vat je niet helemaal? Waarom sluiten/moven? Het staat allang in OM..
Ontopic: kun je wel met een opstartflop booten? Zo ja, dan kun je scandisk vanuit een 9X opstartdisk draaien. Ook kun je eventueel tooltjes van de website van de harddiskfabrikant downloaden en deze proberen
Waande mij in het verkeerde forum....
Abbadon heeft hem al gemoved hoor, kijk maar:
Hij staat dus al in OM.GoT > Opslagmedia & I/O Controllers > PC geraakt niet meer in Windows
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dat 0101010101 is volgens mij een niet startende LILO... Als je die weg wilt hebben, even met een DOSflop 'fdisk /mbr' doen.
If nothing is written below, I was the last to reply...
Pagina: 1