[ADSL]Edimax router werkt niet.

Pagina: 1
Acties:

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-07 23:36
Ik heb net de "nieuwe" router van Edimax (6104), maar nu heb ik een probleem.. :(

Bij de "oude" versie (6004) kon je heel makkelijk het ip adres van de router en je adsl "modem" opgeven. :)

Bij de nieuwe router kom ik er niet uit, ik krijg het internet niet aan de praat... :'(

Weet iemand hoe ik mijn router moet instellen zodat ik mijn internet aan de praat krijg??? :?

Ik heb een basic ADSL aansluiting van Planet Internet.. ;)

Degene met de gouden tip ben ik voor altijd dankbaar... :>

• Criminelis
weet nou echt niemand het :?

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Nope helaas >:)

Moet je niet gewoon VPN instellingen doen?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• E-jey
  • Niet online
Mischien kan je in op edimax.com een guide vinden over hoe je hem moet instellen. Zit er trouwens geen boekje bij????

• Criminelis
Illegal_Alien schreef op 04 september 2002 @ 22:38:
[...]

Nope helaas >:)

Moet je niet gewoon VPN instellingen doen?
Nee volgensmij niet.

Ik moet het IP aders en subnetmask invullen en de default gatewaye en PPTP gateway. En als ik dat dan allemaal invul zegt ie dat alles goed gaat. Ook zegt ie dat me username en password goed zijn. Maar als ik dan bij de status ga kijken staat er dat me ADSL modem niet geconnect is :? Dus ik snap er geen ene aars van.

Iemand nog een ID ?

• Criminelis
E-jey schreef op 04 september 2002 @ 22:40:
Mischien kan je in op edimax.com een guide vinden over hoe je hem moet instellen. Zit er trouwens geen boekje bij????
Zit wel een boekje bij en dat heb ik ook gewoon gelezen. Maar dan doet ie het nog niet.

Er staat nog geen FAQ op edimax.com :'( Wel van de versie hiervoor maar daar heb ik niets aan :(

• Garibaldi
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-10-2019

Garibaldi

Four rings to rule them all

Is het al opgelost? Zo ja, mooi. Zo nee, wellicht dat het flashen van de laatste firmware uitkomst biedt.

• Criminelis
Het is opgelost :) JAAA ik heb weer happy

Het bleek naar heel vaak bellen met MyCom dat ik moest updaten. Maar er stonden geen firmware updates online. Anders had ik het wel al geprobeert. Maar nu moest ik dus naar de MyCom en toen had ik een floppy gekregen... en nu doet ie het :D :)
Pagina: 1