[XP] Niet afsluiten wanneer IE openstaat.

Pagina: 1
Acties:

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Topicstarter
Heb gegoogled en hier gezocht, maar kan alleen topic's vinden die relatie houden met win '98 maar geen melding met XP.

Probleem:
Wanneer er een explorer venster openstaat, willekeurig internet of bladeren op een drive, wil windows XP Pro niet afsluiten. pas als ik alle vensters gesloten heb, en dan shutdown doe, sluit hij netjes af. Andere programma's zoals word en exell sluit hij wel netjes af.

Gedaan:
SP1 geinstalleerd
IE 6.0 geherinstalleerd
Windhoos update geprobeerd
XP pro geherinstalleerd
(niet noodzakelijk in deze volgorde)

Niets helpt. Ik weet geen opties meer. Wellicht hier iemand.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• theborgnl
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-05 14:48

theborgnl

De mededeling begint hier:

Er was voor win9x altijd zo'n commando voor een forced shutdown. (kweet ff nie meer hoe en wat, drugs are bad) Maar misschien is er ook zo iets voor winXP en MISSCHIEN is er zelfs iemand die weet hoe dat moet...

Hmmz, zonder die command code is dit eik een nutteloze reply...

*ding* Einde bericht *dong*

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
Er zal vast wel een dergelijk code zijn. Maar ook installatie programmas (zoals die bij SP1, en dat zal toch wel een goede zijn en deze routine zal aanroepen) krijgen het niet voor elkaar als er een IE window openstaat. Ik moet dan met de hand afsluiten nadat ik de betreffende windows gesloten heb.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Cyberpope
  • Niet online

Cyberpope

Topicstarter
helmaal niemand die dit ook heeft. :( ben ook altijd uniek met problemen 8)7