Dit wil ik:
Text formatteren (debuginfo) en daarna kiezen of ik het naar stdout gooi of naar een xwindow (dmv overriding).
Gaat goed, maar na 1x wil ik de stream weer leeg maken zodat ik weer aan een nieuwe stream kan beginnen (bijv. nog meer debuginfo).
Hoe te handelen in een dergelijke situatie?
De docs zeggen dat na die cout << ends de boel een freeze(); krijgt. Oftewel de stream ligt dan vast. Moet ik misschien de beginpointer deleten ? Is er een STL aanroep die ik kan gebruiken ? Ik ben dwalende.
Oh codeguru's van Nederland ik wend mij tot u voor inzichten..
Text formatteren (debuginfo) en daarna kiezen of ik het naar stdout gooi of naar een xwindow (dmv overriding).
Gaat goed, maar na 1x wil ik de stream weer leeg maken zodat ik weer aan een nieuwe stream kan beginnen (bijv. nog meer debuginfo).
Hoe te handelen in een dergelijke situatie?
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| void IniParser::sh(strstream &out) { out << ends; char *ch= out.str(); cout << ch; delete ch; // out.clear(); //ofzo? } //voorbeeld aanroep: if (fp==NULL) { out << "Could not open file: " << filename.c_str() << endl; sh(out); } |
De docs zeggen dat na die cout << ends de boel een freeze(); krijgt. Oftewel de stream ligt dan vast. Moet ik misschien de beginpointer deleten ? Is er een STL aanroep die ik kan gebruiken ? Ik ben dwalende.
Oh codeguru's van Nederland ik wend mij tot u voor inzichten..