Dit is meer een hulptopic (of hoe je het wil noemen) , de search werkt nog steeds zo kl*te als maar kan bij mij, dus ik kan echt niet vinden of het al gepost is.
Als een persoon een programma installeerd of spel of whatever maakt windows voordat de installatie is voltooid een 'herstelpunt' aan. Daar kun je later altijd nog naar terug als je problemen ervaart.
Nu ging ik gisteren es defragmenteren (na derfragmentatie ging mijn 3DMark2001 score 180 punten omhoog
) en zag daar de optie liggen om alle herstelpunten behalve de laatste te wissen. Ik dacht: prima --> mijn systeem werkt nu toch als een zonnetje. Dus ik deed dat en wat denk je, DAT MAAKTE 6.2GB VRIJ !!!!
Serieus, nou weet ik waar mijn ruimte heen gaat
.Dus voor personen die veel installeren, verwijderen, tweaken, whatever. Als je eens krap bij ruimte zit moet je dit eens doen, echt wel fijntjes 
Ik hoop dat dit nuttig was
Als een persoon een programma installeerd of spel of whatever maakt windows voordat de installatie is voltooid een 'herstelpunt' aan. Daar kun je later altijd nog naar terug als je problemen ervaart.
Nu ging ik gisteren es defragmenteren (na derfragmentatie ging mijn 3DMark2001 score 180 punten omhoog
Serieus, nou weet ik waar mijn ruimte heen gaat
Ik hoop dat dit nuttig was
De meeste mensen deugen!