Hi,
Ik heb zo'n geweldig logitech internetnavigator toetsenbord.
Geweldig dingetje..
Tot er een glas sinas overheen ging..
Op zich niet zo'n ramp, ik heb een aardig geheugen, dus als ik iets open maak krijg ik het wel weer in mekaar ook.. plus dat het niet de eerste keer is dat ik een toetsenbord schoonmaak..
Alles goed gegaan, gewoon zoo'n beetje alle onderdelen in het water gezet en effe schoon laten weken..
laten drogen, en tadaaaa hij doet het weer.
Maar, aan de binnenkant van de knopjes zit zo'n ijzeren beugeltje. als je dan de toets indrukt dan schuift dat beugeltje naar voren over een stukje plastic.. is om er voor te zorgen dat als je bijv. de spatiebalk aan de linker kant indrukt dat de rechterkant dan ook meegaat.
Maar daar 'zat' een beetje vet op.. zodat het wat lekkerder zou glijden...
dat is er door al dat water en de sinas een beetje vanaf gespoeld bij een aantal knopjes..
Wat kan ik er voor gebruiken omdat weer goed te smeren?
Kan ik daar gewoon wat vaseline voor pakken? of plakt dat te veel?
Moet ik daar speciaal soort vet voor hebben?
Iemand enig idee?
Ik heb zo'n geweldig logitech internetnavigator toetsenbord.
Geweldig dingetje..
Tot er een glas sinas overheen ging..
Op zich niet zo'n ramp, ik heb een aardig geheugen, dus als ik iets open maak krijg ik het wel weer in mekaar ook.. plus dat het niet de eerste keer is dat ik een toetsenbord schoonmaak..
Alles goed gegaan, gewoon zoo'n beetje alle onderdelen in het water gezet en effe schoon laten weken..
laten drogen, en tadaaaa hij doet het weer.
Maar, aan de binnenkant van de knopjes zit zo'n ijzeren beugeltje. als je dan de toets indrukt dan schuift dat beugeltje naar voren over een stukje plastic.. is om er voor te zorgen dat als je bijv. de spatiebalk aan de linker kant indrukt dat de rechterkant dan ook meegaat.
Maar daar 'zat' een beetje vet op.. zodat het wat lekkerder zou glijden...
dat is er door al dat water en de sinas een beetje vanaf gespoeld bij een aantal knopjes..
Wat kan ik er voor gebruiken omdat weer goed te smeren?
Kan ik daar gewoon wat vaseline voor pakken? of plakt dat te veel?
Moet ik daar speciaal soort vet voor hebben?
Iemand enig idee?