[TMF-meeting] HCC dagen 2002

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 606 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
[open deur]

8-) 8-) post 200!! 8-) *D

[/open deur]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-07 23:57
Robin Vreuls schreef op 20 oktober 2002 @ 20:19:
[open deur]

8-) 8-) post 200!! 8-) *D

[/open deur]
*smijt deur tegen neus van robin dicht* >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Netman867 schreef op 20 oktober 2002 @ 22:00:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]*smijt deur tegen neus van robin dicht* >:)

Bedankt! _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Even kijken of ik het kan maken om de vrijdag vrij kan nemen (ivm drukte). Zo ja, dan gebruik ik de vrijdag om te sjoppen (hopelijk minder druk) en dan kom ik zaterdag ergens later op de dag wel aangewaggeld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 09:33

Beaves

Usque ad Finem

KexDaFlex schreef op 21 oktober 2002 @ 08:40:
Even kijken of ik het kan maken om de vrijdag vrij kan nemen (ivm drukte). Zo ja, dan gebruik ik de vrijdag om te sjoppen (hopelijk minder druk) en dan kom ik zaterdag ergens later op de dag wel aangewaggeld. :)
Wat ben je van plan te kopen :?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Laatst online: 03-10 19:35
Beaves schreef op 21 oktober 2002 @ 09:56:
[...]

Wat ben je van plan te kopen :?
Wel lezen he ;).

En ohja KeX, zijn er niet meer mensen die naar de HCC willen? Ik kan me dat iig voorstellen en om nou de hele afdeling vrij te geven omdat men naar de HCC wil lijkt mij niet de bedoeling :P.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

Jimmy Pop schreef op 21 oktober 2002 @ 13:57:
[...]

Wel lezen he ;).

En ohja KeX, zijn er niet meer mensen die naar de HCC willen? Ik kan me dat iig voorstellen en om nou de hele afdeling vrij te geven omdat men naar de HCC wil lijkt mij niet de bedoeling :P.
Neuh, ik ben de enige denk ik. Maar het is ook niet zo dat ik vrij krijg, maar dat ik vrij neem als het qua werk enigzins mogelijk is. Subtiel, maar belangrijk verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Neuh, ik ben de enige denk ik. Maar het is ook niet zo dat ik vrij krijg, maar dat ik vrij neem als het qua werk enigzins mogelijk is. Subtiel, maar belangrijk verschil.
Een verschil van 8 vakantieuurtjes wel te verstaan, of 16 voor de wiskunde-freax onder ons :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

Kex, ik ga waarschijnlijk ook op de vrijdag (nadruk op 'ook'), we houden wel contact, 't is nog ver weg.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX

KeX

botoo schreef op 21 oktober 2002 @ 23:35:
Kex, ik ga waarschijnlijk ook op de vrijdag (nadruk op 'ook'), we houden wel contact, 't is nog ver weg.
Keej. :)

Het is idd nog even. We waren er voreg bij dit jaar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ik ben er zelf niet, ik wil jullie uiteraard wel helpen om er een compleet leuke dag van te maken.
Ik zal eerlijk zijn, ik ben geen fan van McDonalds of Burgerking.
De meeting waar ik zelf bij was en het een en ander heb geregeld vond ik erg leuk.
Om nu iets nieuws aan te bieden heb ik een tip voor jullie. Deze tip is gebaseerd op mijn mening mbt het profiel van de TMF'er die op de een na laatste meet was en een stukje eigen ervaring.
Ik zou jullie adviseren om eten en drinken te combineren in kafe Belgie. Een beperkte menukaart maar best goed en schappelijk aan de prijs. Verder is het bierassortiment smullen voor de liefhebber, 196 soorten op fles, 20 op de tap.
Wanneer er prijs gesteld wordt op meer info wil ik die best posten en eventueel reserveren (als dat kan).
Ik hoor het wel.
ps: ik heb geen aandelen kafe Belgie.

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Verder is het bierassortiment smullen voor de liefhebber, 196 soorten op fles, 20 op de tap.
Dat wordt dan het OV i.p.v. de auto :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Spice, reserveren lijkt me (op dit moment) nog niet noodzakelijk, maar een adres met routebeschrijving staat niet in de weg :)
(maar ik blijf het slap vinden dat je zoverweg vlucht tijdens de meeting)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Zeg, kunnen we niet gaan carpoolen?
Ik woon in Velsen noord (naast Beverwijk), als ik nu iemand kan meenemen dan scheelt dat toch weer in de kosten. :) Wees niet bang wat ik ben erg netjes in 't verkeer, ik zie alles en zal nooit tehard tijden. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
bazs2000 schreef op 27 oktober 2002 @ 02:02:
Ik woon in Velsen noord (naast Beverwijk), als ik nu iemand kan meenemen dan scheelt dat toch weer in de kosten. :) Wees niet bang wat ik ben erg netjes in 't verkeer, ik zie alles en zal nooit tehard tijden. :)
dat is wat anders dan de meeste mensen waarmee ik meerij, gewoon gas erop..!
maare, nee ik kom met OV , heb geen rijbewijs woon in almere en wil ook nog wel even wat drinken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Jep, volgens mij woont heel de MoLiCe squad een beetje verspreidt over ons landje, carpoolen is dus vrij lasig.

Daarbij ga ik voor zover ik het nu kan overzien gewoon met Nettie met de trein... :) tenzij nettie 's andere plannen in werking treden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Als alles goed gaat rijdt Hawks met mij mee, alleen kan er niemand meer mee aangezien ik maar één extra stoel heb.

Er wordt dus wel gecarpooled, alleen op beperkte schaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bazs2000 schreef op 27 oktober 2002 @ 02:02:
Tjonge jonge, zo krijg je toch nooit iemand bij je in de auto!

Ik ben een verschrikkelijke aso in het verkeer, rijd altijd te hard en m'n busje heeft al menig voetganger geschept. Ik ben wel altijd op tijd. Wie wil er met mij mee? >:)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 14:56:
[...]

Tjonge jonge, zo krijg je toch nooit iemand bij je in de auto!

Ik ben een verschrikkelijke aso in het verkeer, rijd altijd te hard en m'n busje heeft al menig voetganger geschept. Ik ben wel altijd op tijd. Wie wil er met mij mee? >:)

;)
Ikke! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Om toch nog even op de tijd terug te komen.
Initiele tijd: 11:00

Persoonlijk lijkt me dat een aardige tijd, maar afgezien daarvan is het misschien verstandig is om later op de dag nog een treftijd af te spreken. Op die manier kunnen eventueel diegenen die dat willen samen over de beurs gaan, en voor diegenen die dat niet willen is het makkelijk om later in te haken :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Een tweede tijd is idd misschien wel zo handig. Maar als we dit doen met het oog op het feit dat we wel met elkaar de beurs over willen is het misschien handig om eerst individueel met betreffende groepjes af te spreken en later een complete TMF meeting te houden.

Dan komt bij mij de vraag op waar dat dan het handigst zou moeten zijn. Iig niet bij een stand oid, gezien we dan de beurs wel zo'n beetje gezien hebben. Aan de andere kant, dan zijn we er al wel.... whatever. De plaats waar we uiteindelijk de meeting en dus de nodige tijd door willen brengen ljikt me dan een geschiktere plaats. Dan nog de vraag: Wat/Waar is die plek.

:P Vragen zat nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Niet online
Bij de (vr)eetbars lijkt mij iig geen goeie meetplaats: Hollanders zijn vreetzakken en eten daar bij het leven :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Volgens mij zijn belgen daar beter in >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Ik dacht nog steeds dat we op station gingen verzamelen?

Als het wel op de beurs is ben ik voor bij de treintjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

* Beaves ook, misschien kunnen we dan meteen ff testen hoe een speelgoed treintje het overgeklokt doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beaves schreef op 27 oktober 2002 @ 12:37:
Als alles goed gaat rijdt Hawks met mij mee, alleen kan er niemand meer mee aangezien ik maar één extra stoel heb.

Er wordt dus wel gecarpooled, alleen op beperkte schaal :)
met mij gaat alles nog goed hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 12:26:
[...]

met mij gaat alles nog goed hoor :+
Maar je weet nooit wat er gaat gebeuren he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
mij lijkt 2 tijden ook prettig, mocht je de ene missen heb je altijd nog backup :P

maare we hebben nog een paar weken, dus we moeten wel tot overeenstemming kunnen komen, anders geef ik jullie allemaal een -1 non cooperatief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Om eerlijk te zijn zie ik nog steeds het nut van 2 tijden niet in. Dat wil zeggen, waarom een eerste tijd als we daarna alsnog gaan "splitten" ?
De eerste tijd is dus dan in eerste instantie om elkaar's gezicht te kennen, das dan nog wel handig, maar kan ook in die tweede instantie gebeuren. En de 2e ontmoeting zou de "echte" meeting vertegenworodigen.

Daarbij komt nog dat ik veel mensen al hoor over het een dag eerder/later gaan en dan inkopen. Nu ben ik zelf op het moment nog geen bepaalde specefieke aanschaf van plan maar een uur of 3 rondbanjeren is altijd leuk, iig, dat is me de vorige keren wel bevallen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Jimmy Pop schreef op 29 oktober 2002 @ 22:35:
Om eerlijk te zijn zie ik nog steeds het nut van 2 tijden niet in. Dat wil zeggen, waarom een eerste tijd als we daarna alsnog gaan "splitten" ?
dit was volgens mijn weten gedaan vanwege het feit dat we dit keer met een grote groep mensen zijn, (ik kan het niet weten, ik ben een newbie :/)
en om nog normaal een beetje te kunnen rondlopen. overigens ga ik al op vrijdag eventjes naar de hcc (heb speciaal vrij gevraagt) om zodoende alvast in rust nog wat dingetjes te kunnen kopen.
hmmzzz ik raak off topic. maargoed, de split zou zijn zodat je jezelf kan voorstellen aan de groep als hey ik zit niet alleen achter de computer, maar kan ook wel eens socializen, maar om dat in kleinere groepjes verder te gaan.

het maakt mij eigenlijk niet uit, ik ga wel mee met de flow, en zie wel hoe het ongeveer gaat lopen, zolang ik maar een meeting point heb :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
*skup*

Het idee is (zoals ik het nu begrijp) het volgende:

Om 11 uur verzamelen we om zoals onze BMFH het noemt 'koppen te snellen tellen'. Vervolgens splitten we (uwer crewleden Robin, Rennie, Jaymz en Netman staan iig bij de T.net stand) en verzamelen we rond 5 uur weer bij de uitgang van de hallen om met zen allen wat te gaan eten oid?

Input please :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
dit is dus eigenlijk de uitgewerkte plan. btw. voor de mensen die niet lid zijn van hcc je kan de kaartjes voor de toegang ook van te voren halen bij een grenswisselkantoor of op de ticketservice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Dan moeten we wel de tijd nemen flink lang te eten, ik denk dat er zat te bespreken is. Met name over de PowerMod enzo die er snel aan zit te kommen inmiddels. Daar komt nog eens bij dat ik (en er zijn vast en zeker lui waar het anderzom is) absoluut geen 6 uur nodig heb om over de beurs te drentelen..... Ik heb namelijk (nog) geen aankoop plannen/geld (:P) en dat MicroSoft doolhof gaan een keer vervelen :D. Ik zou me meer kunnen vinden in een uur of 4 denk ik, een uur eerder dus.... Maar dat hangt er van af of er veel gekocht gaat worden, 6 uur voor lopen lijkt me wat veel (hoewel, er is wel veel te zien.....).

[ Voor 0% gewijzigd door Randal Peelen op 04-11-2002 22:51 . Reden: quote niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Netman768
Dan moeten we wel de tijd nemen flink lang te eten, ik denk dat er zat te bespreken is. Met name over de PowerMod enzo die er snel aan zit te kommen inmiddels. Daar komt nog eens bij dat ik (en er zijn vast en zeker lui waar het anderzom is) absoluut geen 6 uur nodig heb om over de beurs te drentelen..... Ik heb namelijk (nog) geen aankoop plannen/geld (:P) en dat MicroSoft doolhof gaan een keer vervelen :D. Ik zou me meer kunnen vinden in een uur of 4 denk ik, een uur eerder dus.... Maar dat hangt er van af of er veel gekocht gaat worden, 6 uur voor lopen lijkt me wat veel (hoewel, er is wel veel te zien.....).
Ga er gerust van uit dat je tot 10 uur 's avonds onder de pannen bent, zorg idd voor een buget dat behalve de beurs ook 1 of 2 cafés en/of restaurants overleeft. Veel te praten is er altijd, als de mod-onderwerpen op zijn hebben is er altijd wel een of andere freak die W&L recentelijk bekeken heeft. :P

5 uur lijkt mij toch de beste tijd, aangezien de hallen dan dichtgaan (makkelijker verzamelen enzo) al denk ik dat 4 uur ook prima moet lukken. :)

Stemmuh! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Netman867 schreef op 04 november 2002 @ 23:37:

[...]
Ga er gerust van uit dat je tot 10 uur 's avonds onder de pannen bent, zorg idd voor een buget dat behalve de beurs ook 1 of 2 cafés en/of restaurants overleeft. Veel te praten is er altijd, als de mod-onderwerpen op zijn hebben is er altijd wel een of andere freak die W&L recentelijk bekeken heeft. :P

5 uur lijkt mij toch de beste tijd, aangezien de hallen dan dichtgaan (makkelijker verzamelen enzo) al denk ik dat 4 uur ook prima moet lukken. :)

Stemmuh! ;)
Polletje lukt op dit moment niet maar dan maar even opsommen

-5 uur >> enkel uitgang bij de hallen, niet een beetje druk al die nerds computeraars die dan inene naar huis willen vliegen om daar hun nieuwe
scanner,webcam,geheugen,hdd,t.net abbo uit te proberen?

overigens, W&L lees ik altijd door! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
En het is niet denkelijk dat onder al die "computeraars" meer groepen als ons zijn ? :P, dan wordt het namelijk een war for the cafe's ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Ik heb te horen gekregen dat de datum van de voorrondes van de wedstrijd waar ik aan meedoe veranderd zijn. De voorrondes vallen precies samen met de HCC, alleen vrijdag blijft over maar dan moet ik werken. Ik moet dit jaar helaas overslaan. :{

Helaas, ik had wel eens IRL willen zien met wie ik hier nu zit te praten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Er staat foto's van ons hier in de draden over de vorige ontmoetingen, je zou daar ff kunnen kijken :)

En om ff Hedskes na te doen:

Kijk HIER voor een paar foto's op mijn super site!!!!!1111

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000

bazs2000

Beaves schreef op 07 November 2002 @ 13:23:
Er staat foto's van ons hier in de draden over de vorige ontmoetingen, je zou daar ff kunnen kijken :)

Heheh, bedankt. :*

Als je het echt goed wilt doen dan moeten alle plaatjes afzonderlijk van elkaar gelinkt worden hier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
Damn bazs...

Nah jij kan iig meegenieten van de foto's die er ongetwijfeld achteraf gepubliceerd gaan worden :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beaves schreef op 07 november 2002 @ 13:23:

sjezus zeg, waarom sta ik er zovaak op, vin je me zo knap ;)

Vooral die aanrijding was toen gaaf :)
/me zag Beaves knippen terwijl er 4 nogal grote brede mannen snel hun wagen uit kwamen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 16:37:
[...]

sjezus zeg, waarom sta ik er zovaak op, vin je me zo knap ;)
Dat weet je toch wel (vanavond weer?) :*
Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 16:37:Vooral die aanrijding was toen gaaf :)
/me zag Beaves knippen terwijl er 4 nogal grote brede mannen snel hun wagen uit kwamen :+
Living on the edge he :P (eventuele spelvouten komen door het bier :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
*schop*

nog een weekje!
maar nog geen echte meetingtijd, meetingplek e.a. voorstel:
11:00 op de beurs bij de treintjes :P
en later om 17:00 bij ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

* botoo stelt voor om vanaf maandag 15 nov. een nieuw draadje op te starten. Dan weet iedereen wat duidelijker wanneer 'ie op de HCC is, met welk vervoer, en hoe laat.

Ik heb nog geen Computer Totaal ontvangen met openingstijden en (niet onbelangrijk) vrijkaartjes, als die vrijkaartjes er dit jaar niet bij zitten ga ik b.v. niet alle drie dagen.

Vorig jaar was Rennie laat, maar kon wel via een andere ingaan veel makkelijker binnenkomen (met aanhang :)), dus een meeting point op het station om 10:00 en binnen om11:00 lijkt me een goed plan. Ik zal de plattegrond er eens op naslaan voor een geschikte plek.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

ResseTTim heeft hier een plattegrond (393kB) online gezet :)

Ik kan me van vorig jaar goed herinneren dat het bij de digicams niet druk was en wel ruimtelijk ingericht, prima plek om elkaar te vinden dus.
Tussen 7D120 (Combi Blom/Haasdijk) en 7C120 (JVC Nederland) op de kaart precies op de Di van Combi Digiworld lijkt mij een goed plan.

Tijden spreken we nog nader af, maar laten we richten op 11:00 uur, dat geeft de treiners ruim de tijd om b.v. om 10:00 op het stationsmeeting point te staan, naar de beurs te lopen en nog een kaartje te halen ook.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me zal er om 10:00 of 11:00 op zaterdag niet zijn. Hopelijk heb ik tijd om later alsnog bij te sluiten. Ik moet eerst even wat andere dingetjes doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23

Jaymz

Keep on moving !

10:00 @ Trefpunt vind ik wel een redelijk idee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

10:00@stationstrefpunt
11:00@/me

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~van.der.heyden/hcc/hccdagen02.jpg

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
botoo schreef op 15 november 2002 @ 19:38:
10:00@stationstrefpunt
11:00@/me

[afbeelding]
lijkt mij een goede voorstel woei heb er zin in... overigens zal het trefpunt niet druk zijn, of ben ik een goede trekpleister met het molice logo op mijn rug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

was: m.m

Mijn meest waarschijnlijke trein komt om 10.12 aan, weet niet hoe het met de anderen is, maar ik heb geen zin om 3 kwartier te gaan wachten (trein eerder komt om 9.12 al aan)
10.15u @ treintjes geen optie?

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

De treinen komen waarschijnlijk op velerlei(ij?) tijdstippen aan, het lijkt me daarom niet mogelijk om het voor iedereen 'passend' te maken, maar mogelijk komt het gros van de treinen rond dat tijdstip en kunnen we alsnog iets aanpassen?

Anders is 11:00@/me een optie :)

Rennie, wil je mij van de vrijdag afvoeren, en zondag tussen haakjes zetten?
Het word al schrappen&schuiven in de agenda om zaterdag te kunnen.
Agenda's zijn geweldige uitvindingen, maar je moet er wel zo nu en dan in kijken . . .

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
Done @ botoo :)

Start jij zo dat nieuwe draadje? :P

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Renegade schreef op 18 November 2002 @ 11:22:
Start jij zo dat nieuwe draadje? :P
Hmmmz, delegeren heet dat toch ;)

Ik zal het vanavond luid en duidelijk plaatsen _/-\o_

btw: waneer komt * yared eens op de lijst te staan?
waarschijnlijk nadat 'ie opgeeft wanneer 'ie komt?
je gaat je toch niet drukken he, yared?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
botoo schreef op 18 November 2002 @ 11:54:
[...]

Hmmmz, delegeren heet dat toch ;)

Ik zal het vanavond luid en duidelijk plaatsen _/-\o_