[open deur]
post 200!!

[/open deur]
[/open deur]
*smijt deur tegen neus van robin dicht*
Netman867 schreef op 20 oktober 2002 @ 22:00:
[nohtml]
[...]
[/nohtml]*smijt deur tegen neus van robin dicht*
Wat ben je van plan te kopenKexDaFlex schreef op 21 oktober 2002 @ 08:40:
Even kijken of ik het kan maken om de vrijdag vrij kan nemen (ivm drukte). Zo ja, dan gebruik ik de vrijdag om te sjoppen (hopelijk minder druk) en dan kom ik zaterdag ergens later op de dag wel aangewaggeld.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Wel lezen he
Neuh, ik ben de enige denk ik. Maar het is ook niet zo dat ik vrij krijg, maar dat ik vrij neem als het qua werk enigzins mogelijk is. Subtiel, maar belangrijk verschil.Jimmy Pop schreef op 21 oktober 2002 @ 13:57:
[...]
Wel lezen he.
En ohja KeX, zijn er niet meer mensen die naar de HCC willen? Ik kan me dat iig voorstellen en om nou de hele afdeling vrij te geven omdat men naar de HCC wil lijkt mij niet de bedoeling.
Een verschil van 8 vakantieuurtjes wel te verstaan, of 16 voor de wiskunde-freax onder onsNeuh, ik ben de enige denk ik. Maar het is ook niet zo dat ik vrij krijg, maar dat ik vrij neem als het qua werk enigzins mogelijk is. Subtiel, maar belangrijk verschil.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Keej.botoo schreef op 21 oktober 2002 @ 23:35:
Kex, ik ga waarschijnlijk ook op de vrijdag (nadruk op 'ook'), we houden wel contact, 't is nog ver weg.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Dat wordt dan het OV i.p.v. de autoVerder is het bierassortiment smullen voor de liefhebber, 196 soorten op fles, 20 op de tap.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
dat is wat anders dan de meeste mensen waarmee ik meerij, gewoon gas erop..!bazs2000 schreef op 27 oktober 2002 @ 02:02:
Zeg, kunnen we niet gaan carpoolen?
Ik woon in Velsen noord (naast Beverwijk), als ik nu iemand kan meenemen dan scheelt dat toch weer in de kosten.Wees niet bang wat ik ben erg netjes in 't verkeer, ik zie alles en zal nooit tehard tijden.
Verwijderd
Tjonge jonge, zo krijg je toch nooit iemand bij je in de auto!bazs2000 schreef op 27 oktober 2002 @ 02:02:
Zeg, kunnen we niet gaan carpoolen?
Ik woon in Velsen noord (naast Beverwijk), als ik nu iemand kan meenemen dan scheelt dat toch weer in de kosten.Wees niet bang wat ik ben erg netjes in 't verkeer, ik zie alles en zal nooit tehard tijden.
Ikke!Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 14:56:
[...]
Tjonge jonge, zo krijg je toch nooit iemand bij je in de auto!
Ik ben een verschrikkelijke aso in het verkeer, rijd altijd te hard en m'n busje heeft al menig voetganger geschept. Ik ben wel altijd op tijd. Wie wil er met mij mee?![]()
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Verwijderd
met mij gaat alles nog goed hoorBeaves schreef op 27 oktober 2002 @ 12:37:
Als alles goed gaat rijdt Hawks met mij mee, alleen kan er niemand meer mee aangezien ik maar één extra stoel heb.
Er wordt dus wel gecarpooled, alleen op beperkte schaal
Maar je weet nooit wat er gaat gebeuren he
dit was volgens mijn weten gedaan vanwege het feit dat we dit keer met een grote groep mensen zijn, (ik kan het niet weten, ik ben een newbieJimmy Pop schreef op 29 oktober 2002 @ 22:35:
Om eerlijk te zijn zie ik nog steeds het nut van 2 tijden niet in. Dat wil zeggen, waarom een eerste tijd als we daarna alsnog gaan "splitten" ?
Dan moeten we wel de tijd nemen flink lang te eten, ik denk dat er zat te bespreken is. Met name over de PowerMod enzo die er snel aan zit te kommen inmiddels. Daar komt nog eens bij dat ik (en er zijn vast en zeker lui waar het anderzom is) absoluut geen 6 uur nodig heb om over de beurs te drentelen..... Ik heb namelijk (nog) geen aankoop plannen/geld (
[ Voor 0% gewijzigd door Randal Peelen op 04-11-2002 22:51 . Reden: quote niet nodig ]
Ga er gerust van uit dat je tot 10 uur 's avonds onder de pannen bent, zorg idd voor een buget dat behalve de beurs ook 1 of 2 cafés en/of restaurants overleeft. Veel te praten is er altijd, als de mod-onderwerpen op zijn hebben is er altijd wel een of andere freak die W&L recentelijk bekeken heeft.Dan moeten we wel de tijd nemen flink lang te eten, ik denk dat er zat te bespreken is. Met name over de PowerMod enzo die er snel aan zit te kommen inmiddels. Daar komt nog eens bij dat ik (en er zijn vast en zeker lui waar het anderzom is) absoluut geen 6 uur nodig heb om over de beurs te drentelen..... Ik heb namelijk (nog) geen aankoop plannen/geld () en dat MicroSoft doolhof gaan een keer vervelen
. Ik zou me meer kunnen vinden in een uur of 4 denk ik, een uur eerder dus.... Maar dat hangt er van af of er veel gekocht gaat worden, 6 uur voor lopen lijkt me wat veel (hoewel, er is wel veel te zien.....).
Polletje lukt op dit moment niet maar dan maar even opsommenNetman867 schreef op 04 november 2002 @ 23:37:
[...]
Ga er gerust van uit dat je tot 10 uur 's avonds onder de pannen bent, zorg idd voor een buget dat behalve de beurs ook 1 of 2 cafés en/of restaurants overleeft. Veel te praten is er altijd, als de mod-onderwerpen op zijn hebben is er altijd wel een of andere freak die W&L recentelijk bekeken heeft.
5 uur lijkt mij toch de beste tijd, aangezien de hallen dan dichtgaan (makkelijker verzamelen enzo) al denk ik dat 4 uur ook prima moet lukken.
Stemmuh!
Heheh, bedankt.Beaves schreef op 07 November 2002 @ 13:23:
Er staat foto's van ons hier in de draden over de vorige ontmoetingen, je zou daar ff kunnen kijken
En om ff Hedskes na te doen:
Kijk HIER voor een paar foto's op mijn super site!!!!!1111
Verwijderd
sjezus zeg, waarom sta ik er zovaak op, vin je me zo knapBeaves schreef op 07 november 2002 @ 13:23:
Er staat foto's van ons hier in de draden over de vorige ontmoetingen, je zou daar ff kunnen kijken
En om ff Hedskes na te doen:
Kijk HIER voor een paar foto's op mijn super site!!!!!1111
Dat weet je toch wel (vanavond weer?)Verwijderd schreef op 08 November 2002 @ 16:37:
[...]
sjezus zeg, waarom sta ik er zovaak op, vin je me zo knap
Living on the edge heVerwijderd schreef op 08 November 2002 @ 16:37:Vooral die aanrijding was toen gaaf
/me zag Beaves knippen terwijl er 4 nogal grote brede mannen snel hun wagen uit kwamen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
lijkt mij een goede voorstel woei heb er zin in... overigens zal het trefpunt niet druk zijn, of ben ik een goede trekpleister met het molice logo op mijn rug?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Hmmmz, delegeren heet dat toch
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
botoo schreef op 18 November 2002 @ 11:54:
[...]
Hmmmz, delegeren heet dat toch
Ik zal het vanavond luid en duidelijk plaatsen
HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq