playstation 2: JA of NEE ?

Pagina: 1
Acties:

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nee!

Als ze niet zo godsgloeiend achterlijk hadden gedaan met die prijs had ik hem graag gekocht!!

1100 piek! hoe halen ze het in hun hoofd?
ik koop wel een X-Box of zo

• Wouter
  • Niet online
nu alleen nog hopen dat square overgehaald word om voor de x-box te gaan produceren ;)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10:53
Wat denk je dat die X-Box moet gaan kosten? Daar zit een halve pc in, zal niet goedkoop worden.
Ik wacht wel even tot de PS2 goedkoper wordt, dan leuk een game ding voorerbij en op de koop toe een aardige DVD speler.

Flickr | Lego collectie

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Ik heb mijn bestelling voor de Playstation 2 al staan bij Replay in Eindhoven. Kicke man lekker op de bank Gran Turismo 3 spelen. State of the Art dvd speler erbij.

Die-hard Brexiteer

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Xbox zal niet zo duur worden, rond de 400 a 500 gulden. PS2 is inderdaad erg duur in het begin, maar ik denk dat die prijs snel zal zakken (zeker als de xbox uit is)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-02 16:13
Hoe kan microsoft nu al zeggen wat dat ding moet kosten? Hoelang gaat het nog wel niet duren voordat dat ding er is?! Sony zei in het begin toch ook dat hun ps2 veel goedkoper zou zijn.

• Tim
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

1100 is de launchprijs.. Gewoon even wachten en hij wordt vanzelf wel betaalbaar..

• KingNothing
Maar eehm wanneer komt die nieuwe Nintendo en die X-Box dan uit? Volgens mij duurt dat nog wel ff of niet?

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 13:26 schreef BeyondHorizon het volgende:
Ik heb mijn bestelling voor de Playstation 2 al staan bij Replay in Eindhoven. Kicke man lekker op de bank Gran Turismo 3 spelen. State of the Art dvd speler erbij.[/quote]State of the art?? .. I think NOT! ..

• KingNothing
Nee? Is die dvd niks waard nee? Dacht toch dattie best goed moest zijn. Jammer als het waar is wat je claimt.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

niks waard is ook weer overdreven .. maar state of the art is ie zeker nie..

• Lars
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-11-2021
Ik heb eens ergens een test gelezen over die DVD-speler van de PS2, en hij was zeker niet slecht, natuurlijk, voor de echte DVD-freaks is het niks, maar als je nog in het video-tijdperk leeft is het absoluut een goede DVD-speler, voor mij in ieder geval DE reden ( samen met GT3 ) om er 1 te kopen!!

• Tim

Tim

Die DVD speler heeft een hoop overtuigingskracht bij mijn vader waarschijnlijk :D

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:39

Steffie

Opaque

ik heb em ook al gepreordered [weirde spelling] ... ik wacht niet op xbox om 3 redenen ... ik wil binnenkort een stand-alone dvd speler ... ik wil metal gear solid 2 en gran turismo 2000 en verdere versies ;)

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Playstation 2: Ja of nee?[/quote]Ik zou zeggen, voorlopig nog niet. Ik heb zelf een dreamcast en ben er blij mee, je kan er gekopieerde spellen op spelen, en binnenkort komt er ook een Dreamcast met DVD-speler voor ong. 1100,-.

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

DVD voor Dreamcast will never happen! En ps2 games zijn ook te copieren, alleen de mod chip is er nog niet, maar dat is een kwestie van tijd.

Ik koop de ps2 pas als de prijs at schappelijker is, of ik bestel hem in de VS want f1100 is me gewoon teveel...

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-02 17:28
X-box wordt het gewoon..
no doubt 'bout it..
PSX2 == nix
DC == nix
X-BOX == HET

• Tha_LeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-02 08:36
Als ik jou was zou ik een commodore 64 kopen

Roses are red, violets are blue, God made me beautiful, but what the FUCK happened to you?

Verwijderd

Mod-chip is er wel www.psxshop.nl

Verder is de PS2 nog veel te duur, ik heb een PS1 en die gaat gewoon lekker en voor de dvd's wacht ik nog even voor een standalone.

Er is overgins een Bleem-CD voor de Dreamcast om je psx-spellen hierop te spelen.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Je kunt er wel DVD mee afspelen :)

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 22:48 schreef ViNcE het volgende:
DVD voor Dreamcast will never happen! En ps2 games zijn ook te copieren, alleen de mod chip is er nog niet, maar dat is een kwestie van tijd.[/quote]2 dingen waar geen reet van klopt .. modchips zijn er al maaaanden en DVD voor dreamcast is 2 weken geleden aangekondigd makker! als uitbreidingsset en als all in one package.. doe je huiswerk es een beetje voor je iets zegt..

http://www.geocities.com/thephreakuk/MICROSEGAcopy.jpg :)

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Mod chips zijn afhankelijk van de hardware, er zijn nog geen europese ps2's, dus zijn er ook nog geen werkende modchips. Als jij een werkende kan laten zien, dan neem ik het terug...

Als jij kan aantonen dat sega wel met een dvd komt, dan zoek ik op dat ze dat niet doen.

Succes!

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• kNarf_
Van www.powerweb.nl :<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>DC DVD aanbieding
Om op te kunnen boksen tegen Sony's aankomende PS2-invasie, heeft Sega Europe verklaard dat het vanaf 30 oktober een Dreamcast DVD-pakket zal aanbieden tegen een prijs van #299.99 (ongeveer fl.1120,-).

Zeg nou eerlijk: een Dreamcast pakketje inclusief een DVD-speler in ook nog ChuChu Rocket! (de eerste online game ooit voor consoles) voor die prijs, en een hele hoop vette games in het vooruitzicht rond kerst, dat is toch een meer dan aardige aanbieding, vinden jullie niet? Aan de andere kant koop je voor die 620,- piek extra ook wel een gewone regio-vrije DVD speler in de winkel. Dus wat dat betreft worden we ook weer niet heel erg opgewonden van deze aanbieding. Sega Europe noemt het zelf 'the consumer offer of the year'. Nou ja, de timing is in ieder geval perfect. Rest natuurlijk de vraag in hoeverre wij daar in ons land iets van meekrijgen. Sega is hier niet bepaald sterk vertegenwoordigd en het is dan ook maar de vraag of we |berhaupt van al dit lekkers mogen meegenieten. Retourtje Engeland dan maar? Meer nieuws volgt[/quote]

Verwijderd

dat is nie precies wat ik bedoelde..

• ViNcE
  • Niet online

ViNcE

Frank128:
dus als nintendo de gameboy tegelijkertijd verkoopt met een dvd speler. Heb je dan een gameboydvd systeem.
Volgens mij heb je het verkeerd begrepen;)

Maar timbo en ik gaan nog allebei op zoek naar het bewijs van wie er gelijk heeft. Ik wacht nu op een reaktie van Timbo:)

Mijn BGG profiel

• TheBrain
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 14:00 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Hoe kan microsoft nu al zeggen wat dat ding moet kosten?[/quote]Dan kunnen ze niet (hebben ze ook niet)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hoelang gaat het nog wel niet duren voordat dat ding er is?![/quote]Planning: herfst 2001

PS2 voor 1100?? :r

• kNarf_
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>dus als nintendo de gameboy tegelijkertijd verkoopt met een dvd speler. Heb je dan een gameboydvd systeem.[/quote]in principe wel ja :D
nee sorry, verkeerd begrepen...

• Wouter
  • Niet online
ik was echt van plan een PS2 te kopen toen ie 600 piek of zo zou gaan kosten

maar toen sony gewoon lekker besloot de prijs van dat ding te verdubbelen!
schoften!

mischien dat ik er een 2e hands koop later al is het alleen voor de FF reeks!

Verwijderd

De PS2 is te duur voor zijn prestaties, dan maar wat langer wachten op de GameCube of Xbox. ;(

Ik denk alleen wel dat Sony weer heel wat toffe spellen op de PS2 krijgt...

• KingNothing
Maar wanneer komen die X-Box en die GameCube dan? Ik bedoel als ik daar nog onderhand een jaar op moet wachten dan denk ik toch dat ik maar voor de PS2 ga, al was het maar alleen voor MGS 2 en GT 2000.

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Ja, daar moet je nog wel een jaartje op wachten.

Dat bedoel ik dus: PS2 heeft wel vette games zoals GT2000 en Metal Gear Solid.

• KingNothing
1100 ballen is veel geld maar altijd nog goedkoper dan een GeForce 2 Ultra >:)

Die-hard Brexiteer

• Wouter
  • Niet online
JOEHOE!!!! hopen dat dit waar is, zo ja koop ik zeker wel een X-BOX:::

Square op X-Box?
Als we Nikkei News in Japan mogen geloven, is ontwikkelaar Square sinds kort in het bezit van development kits voor Microsoft's X-Box.
Hebben jullie enig idee wat dat betekent, als dit inderdaad op waarheid gebaseerd blijkt te zijn? Jawel, Final Fantasy XII niet alleen op de PS2, maar ook op deze X-Box! Een vette optie zal dan zijn dat spelers met deze PlayOnline ondersteunde game in staat zullen zijn om via Square's internet netwerk met elkaar te kunnen communiceren via spraak. Sterker nog: X-Boxers zullen het ergens in 2001 dan kunnen opnemen tegen PS2-ers. En nu maar hopen dat dit nieuwtje straks niet een of ander gerucht blijkt te zijn.

• Tim

Tim

Hmm.. Ja ik las het:

It was confirmed today by Nikkei Business Publications of Japan that Square has been enveloped into the raw power that is Microsoft, developing their future PlayOnline-driven title to be released in the summer of 2001: Final Fantasy XI: Online Another World.

Though there has been some hurdles along the run of this development, mainly due to the unfinished technical aspects of Microsoft’s upcoming console and its completely English-based foundation, Square did receive a complete development kit from Microsoft in order to make the game compatible. Development of this project started in June.

Naoto Yoshioka of the X-Box Division’s Advanced Technology Group said, “Although I can’t confirm or deny any stage of development, the acquisition of a killer title such as Final Fantasy would be an enormous benefit to Microsoft. We’d be more than happy to announce any kind of work like that for the X-Box.”

However, this doesn’t rule out the release of Final Fantasy XI for the Playstation 2. Square’s “online world” is expected to be released and compatible for both systems, allowing a much larger audience to participate in the PlayOnline service without the limitations of a single gateway. This is simply fuel for the fire in Square’s attempt to create a powerful worldwide gaming network. Square and Microsoft have both yet to officially confirm through any press release the development of Final Fantasy XI for the X-Box.

PlayOnline launches early next year with its opening Playstation 2 title Final Fantasy X.

Maar dit betekend niet dat de andere titels ook op de [img]X-box[/img] verschijnen..

Verwijderd

Trouwens, de release date voor MGS2 is pas herfst 2001 en om dan nu al 1200 piek voor PS2 uit te trekken, kun je beter wachten tot MGS2 uit is. Is PS2 ook goedkoper en weet je wat X-box en Gamecube gaan worden.

Verwijderd

is wel vet duur ja

gewoon wachten, de tijd verlaagt de prijs. Maar de prestaties zijn wel goed (zie Metal Gear Solid 2)

toch ga ik voor de pc, je kan het daar over het algemeen langer mee uithouden.

Verwijderd

Playstation nu f1100,- over een jaar rond de + f700,- gok ik.

X-box en Gamecube (wat een kutnaam) duren denk ik nog wel langer dan een jaar (net als die N64, mooie beloftes en 2 jaar na de playstation was hij er pas, en nog een kutcomputer ook).

X-box zal geen f500,- gaan kosten als M$ er nog winst op wil maken, ik gok zeker wel f1000,- (x-box is een halve pc).

Voor mij zal het gaan tussen PSX2 en X-box (als ik al een console koop, pc blijft toch beter), maar de prijzen moeten zowiezo omlaag. Pas bij f500,- ga ik er een halen denk ik. Goeie spellen zijn er nu weinig en prijzen duur. Ik denk dat het een PSX2 wordt, want X-box spellen komen toch ook op de pc uit lijkt me, dus waarom extra uitgeven.
Pagina: 1