Je komt nu met de nieuwe GoT een paar threads bookmarking hier op 't board. Is misschien ook wel handig als dat op T.Net komt.
Goeie tip?
Goeie tip?
Siditamentis astuentis pactum.
Verwijderd
Wat best leuk zou zijn is om zomaar (aangezien T.net toch al zo lang bestaat), elke dag een link naar een artikel van 2 jaar geleden te tonen op dezelfde dag. Zo kan je met je neus op de feiten worden gedrukt als er plots staat "Supersnelle 1GB HD door Maxtor" En daar onder net een nieuw artikel met de nieuwe HD voor een TB opslagVarienaja schreef op 03 september 2002 @ 18:51:
Linkjes naar nieuws van een paar maanden oud?
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Uh op Fok! heb ik 't nog nie gezien (kom daar best weinig). Maar gewoon net zoals hier op GoT. Als je een interresant artikel/nieuwsbericht ziet dat je later nog wilt gebruiken, kun je die ff bookmarken.odysseus schreef op 03 september 2002 @ 19:14:
Ik neem aan dat je iets bedoelt zoals dat nu op Fok! gebeurt? Ik geloof dat ze daar zoiets hebben.
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
Nostalgie roelt !AMDFreak schreef op 04 september 2002 @ 15:18:
Mij lijkt me het wel een goed ideetje![]()
Alleen dan niet van 2 jaar geleden maar van 6 maanden geleden oid..?