Tip voor nieuwe T.Net site *Femme and crew, read! :)*

Pagina: 1
Acties:

• Cardinoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-10-2017
Je komt nu met de nieuwe GoT een paar threads bookmarking hier op 't board. Is misschien ook wel handig als dat op T.Net komt.
Goeie tip? :)

• Varienaja
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06-2025

Varienaja

Wie dit leest is gek.

Linkjes naar nieuws van een paar maanden oud?

Siditamentis astuentis pactum.

Verwijderd

Varienaja schreef op 03 september 2002 @ 18:51:
Linkjes naar nieuws van een paar maanden oud?
Wat best leuk zou zijn is om zomaar (aangezien T.net toch al zo lang bestaat), elke dag een link naar een artikel van 2 jaar geleden te tonen op dezelfde dag. Zo kan je met je neus op de feiten worden gedrukt als er plots staat "Supersnelle 1GB HD door Maxtor" En daar onder net een nieuw artikel met de nieuwe HD voor een TB opslag :P

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-03 21:20

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Ik neem aan dat je iets bedoelt zoals dat nu op Fok! gebeurt? Ik geloof dat ze daar zoiets hebben.

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Cardinoz
  • Laatst online: 21-10-2017
odysseus schreef op 03 september 2002 @ 19:14:
Ik neem aan dat je iets bedoelt zoals dat nu op Fok! gebeurt? Ik geloof dat ze daar zoiets hebben.
Uh op Fok! heb ik 't nog nie gezien (kom daar best weinig). Maar gewoon net zoals hier op GoT. Als je een interresant artikel/nieuwsbericht ziet dat je later nog wilt gebruiken, kun je die ff bookmarken.
Denk dat meerdere users dit wel fijn vinden. :)

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-03 19:38
Die bookmarks kunnen idd wel eens van pas komen, al heb ik niet echt een idee wat voor toegevoegde waarde zo'n "online bookmark" heeft tov. eentje in je browser. Bij GoT wel, daar kan je gelijk zien in welke gebookmarkte threads er nieuwe replies staan, maar op t.net is zoiets denk ik niet echt nodig.

Misschien dat er in het bookmark lijstje aangegeven kan worden wanneer er iemand op je posting heeft gereageerd, verder kan ik niet echt iets bedenken op dit moment :)

Dat idee om elke dag oud nieuws ertussen te zetten lijkt me ook wel leuk, al is 1x per dag wel wat veel IMO. Misschien gewoon random doen, 2 keer per week ofzo :) Lijkt me wel erg grappig om te zien!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-03 16:30

AMDFreak

Intel is zo..

Mij lijkt me het wel een goed ideetje :)
Alleen dan niet van 2 jaar geleden maar van 6 maanden geleden oid..?

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

AMDFreak schreef op 04 september 2002 @ 15:18:
Mij lijkt me het wel een goed ideetje :)
Alleen dan niet van 2 jaar geleden maar van 6 maanden geleden oid..?
Nostalgie roelt ! :Y)

• Packardhell
  • Laatst online: 08:17
Als je naar de lay-out kijkt (jah ik weet dat er een nieuwe in ontwikkeling is), dan kan het kopje '/etc' echt niet. Wat ook handig zou zijn is als ik de reacties instellingen wijzig (bijv. plat en nieuwste eerst) dat alleen het reacties gedeelte refreshed en niet ook nog het artikel. Speciale post optie alleen voor de Meuktracker.