Das dus de vraag! enne kwil dus binnenkort een upgrade graan doen iemand tips hierover, welke AMD processor ik het best kan nemen, hij moet niet te duur zijn en makkelijk te overklokken en welk moederbord past er het best bij?
Verwijderd
Ik zou een duron kopen met het asus a7v moederbord die kun je gigantisch tweaken
sommige mensen zeggen dat je een 600mhz
op 900mhz kunt laten draaien zonder probs
wel ff een super cooler kopen want die duron kan gloeiend heet worden
sommige mensen zeggen dat je een 600mhz
op 900mhz kunt laten draaien zonder probs
wel ff een super cooler kopen want die duron kan gloeiend heet worden
Gladiac die Thunderbird worden nog veel heter.
Die van mij draait 54c full load en 49 idle.
Specs zie below.
Die van mij draait 54c full load en 49 idle.
Specs zie below.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 13:06 schreef LAAF het volgende:
Das dus de vraag! enne kwil dus binnenkort een upgrade graan doen iemand tips hierover, welke AMD processor ik het best kan nemen, hij moet niet te duur zijn en makkelijk te overklokken en welk moederbord past er het best bij?[/quote]Niet te duur = Duron
Makkelijk over te klokken = Duron
Beste moederbord(en) = Asus A7V of Abit KT7
Das dus de vraag! enne kwil dus binnenkort een upgrade graan doen iemand tips hierover, welke AMD processor ik het best kan nemen, hij moet niet te duur zijn en makkelijk te overklokken en welk moederbord past er het best bij?[/quote]Niet te duur = Duron
Makkelijk over te klokken = Duron
Beste moederbord(en) = Asus A7V of Abit KT7
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)