Ironman

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• urf
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dit was een 'oud' spelletje uit het 486 (dacht ik ;) ) tijdperk. Nu vroeg ik me af of die inmiddels al freeware is geworden en of hier nog een officiele website van is. Zou het spel namelijk graag nog een keer hebben :)

Iemand die die spel kent en meer informatie (+evt screens ter bevestiging) heeft?

• urf
  • Niet online
Het is trouwens een spel waarbij je moet racen (soort rally, van bonvenaf gezien). Je krijgt telkens een nieuwe baan en je kan voor de race een nieuwe motor en turbo ed kopen. Ben nog opzoek naar screens.

..edit..
Sorry, had 1e post moeten editten :(

[ Voor 0% gewijzigd door urf op 03-09-2002 19:00 . Reden: Sorry :) ]

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 23-01 12:53
heb ik zien staan ergens
gewoon 'abandonware' intypen in google, eventueel
plus ironman
dan moet het wel lukken
dat spel was erg cool trouwens, kun je met meer mensen op 1 PC spelen
het is trouwens ouwer dan jij denkt, want ik heb het op de XT gespeeld als ik het
mij goed herinner

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Is dit het soms?

http://www.klov.com/I/Iro...art's_Super_Off_Road.html

(copy /paste link)

Alleen screens, geen roms... Volgens mij is dit trouwens een oud snes spel en ik weet dat daar een rommetje van te vinden is. Dat rommetje zal je zelf ook wel kunnen vinden.

Als dit het spel is natuurlijk ;)

Specs

• urf
  • Niet online
MuErTo ChAvEz schreef op 03 september 2002 @ 19:04:
Is dit het soms?

http://www.klov.com/I/Iro...art's_Super_Off_Road.html

(copy /paste link)

Alleen screens, geen roms... Volgens mij is dit trouwens een oud snes spel en ik weet dat daar een rommetje van te vinden is. Dat rommetje zal je zelf ook wel kunnen vinden.

Als dit het spel is natuurlijk ;)
Ja dit is hem!! Alleen weet ik niet of het een snes spel is. Volgens mij niet, heb um op een 486 gespeeld en nooit een emu gehad geloof ik :)

Lang geleden dus zo goed weet ik het ook niet meer, was wel een geweldig spel :)

Verwijderd

urf schreef op 03 september 2002 @ 19:08:
[...]

Ja dit is hem!! Alleen weet ik niet of het een snes spel is. Volgens mij niet, heb um op een 486 gespeeld en nooit een emu gehad geloof ik :)

Lang geleden dus zo goed weet ik het ook niet meer, was wel een geweldig spel :)
Ironman is idd ook op de PC uitgekomen.

• StyXL
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
urf schreef op 03 september 2002 @ 19:08:
[...]

Nou bevestig ik het bij deze. Het was / is een snes spel. Ik heb het spel nog officieel gehad.

Tegenwoordig een rommetje van op mijn comp. Een linkje (volgens mij mag dit wel aangezien de roms van die systemen allaaaaaaaannngg niet meer in de winkel te verkrijgen zijn.

Sega Mastersystem
Sega Genesis
Super Nintendo
Neo Geo
Nintendo
Amiga

www.emureactor.com

Specs

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11:45

NoTimeRemains

I know

man dat heb ik nog je mag uhm hebbe als je wilt!

This is the Way.

Verwijderd

schaapje let op met abandonware!!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
486? Man dat speelde ik op m'n XT! Er zijn maar weinig tweakers goed in geschiedenis merk ik wel (bij iedereen gaat het maar terug tot 386)

• urf
  • Niet online
Ik heb hem net gedownload. Was dus geen ROM. Want een ROM start je vast niet vanuit dos en geeft je ook geen schermpje waar je kan kiezen tussen VGA,EGA en CGA. Ik zit nu alleen nog met 2 probleempjes.

1. Hoe kan je de 'intro' skippen.
2. Wat zijn de controls?

Als je hem wilt hebben, zoeken met google abandonwarez iron man en dan vind je hem wel :)

Verwijderd

dicht :)
zelf zoeken svp :)
zgn abandonware bestaat niet aangezien het een verzonnen term is door iemand die meende daarmee oude spellen "legaal" te mogen verspreiden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.