6510 Batterij

Pagina: 1
Acties:

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10-08 12:15
Ik had m'n nokia 6510 opgeladen en de batterij ging in totaal 9 dagen mee, geen enkele keer afgezet.
Nu vond ik het verloop van het verminderen nogal raar.
De eerste 5 dagen gingen er slechts 2 streepjes van de 7 af en dan op 2 dagen verminderde het naar 1 blokje dus 4 streepjes minder. En op dat laatste ging hij nog 2 dagen mee.
Het was me al eerder opgevallen en ging er nu eens op letten.
Het gebruik van de gsm was ook gelijkmatig verspreid, dus het was niet allemaal op die 2 dagen dat het zo sterk verminderde.
Is dit normaal?

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Ik heb dit al eens eerder gehoord over een 3310.

Het zou ongeveer dezelfde software fout kunnen zijn, want als je die 3310 dan weer aandeed dan gaf die meter weer wat anders aan.

Ik zou aanraden om even met clubnokia te bellen en vragen of dit probleem bij hun bekend is, mocht dit zo zijn dan kan je langs een servicepoint voor een gratis update.

• StarTAC
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-05-2025
Ik heb met mijn 3510 ongeveer het zelfde probleem. Hij blijft ongeveer 1/3 van de tijd helemaal vol staan, en dan gaat hij veel rapper naar beneden. Naja ik maak er niet zo'n probleem van eigenlijk, maarja wel jammer natuurlijk.

iRacing Profiel

• Gizmoke
Ja, zo'n ramp is dat nu nie. Maar soms als ik ergens naar toe ga voor een korte tijd en er staan nog 5 streepjes en de volgende dag maar 1 nie meer dan ben ik wel 'gejosed' natuurlijk.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Mijn 6510 heeft bijna hetzelfde. Het duurt echt lang voordat het eerste streepje verdwijnt, maar zodra dat weg is, gaan de andere streepjes snel. Tot er nog twee streepjes over zijn, die blijven dan nog wel een paar dagen staan. Als ik de batterij niet helemaal vol heb laten laden, staan toch alle streepjes er na afloop, maar na een dag is het al terug gelopen naar twee.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Ik had hetzelfde met mijn ericsson T20.
Van de 10 streepjes bleven de eerste twee heel lang staan, daarna ging het gelijkmatig wat sneller en de laaste 2 stonden er weer heel lang.
Nooit een probleem van gemaakt. Je houdt er automatisch rekening mee.

Maar goed, dus niet echt een specefiek nokia probleem.

• Gizmoke
Gelukkig,
tzal dan wel normaal zijn.

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
met mijn 6310i heb ik dit ook, 5 dagen op het eerste streepje en dan gaat het in 1 keer hard met de streepjes

• Markje_X
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2014

Markje_X

a.k.a. Olthuis

Heeft mijn 6510 ook. Het beste is om het toestel volledig op te laden. Wanneer je de oplader er eerder uit haalt dan dat die zelf aangeeft dat die vol is, is het toestel zo weer leeg.

Vaak je telefoon laten vallen levert ook een slechte accu op.

Verwijderd

bij mijn 6510 :
eerste blokje = 2 dagen
tweede en derde blokje = 1 dag (totaal : 3dagen)
4de blokje : 1dag (totaal : 4dagen)
nu zit ik aan de 5de dag en het 5de blokje is net weg
dus halfweg de 5de dag heb ik nog 2 blikjes over
(PS : ik zet 'm 'snachts uit --> heb tussendoor ongeveer 1u gebeld + 15tal sms'jes)

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

ik doe meestal 3-4 dagen met mijn 6510 met zo'n 15min. bellen per dag...

klopt iid dat de eerste streepjes langzaam verdwijnen en de laatste sneller, maar dat is een softwarefoutje die bijna alle gsm's hebben...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Pagina: 1