Toon posts:

[XP/IE] hoe geluid in webpagina's uitschakelen? *

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand hoe ik in Windows XP prof. het geluid van internet explorer kan onderdrukken, maar wel gewoon mp3'jes kan luisteren???

Ik wil namelijk op een website een spelletje doen, maar niet moeten luisteren naar die oervervelende achtergrond muziek op die website. daar voor in de plaats wil ik gewoon de mediaplayer horen.

Wie kan mij helpen??

• SiHiDa
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 18:33:
Weet iemand hoe ik in Windows XP prof. het geluid van internet explorer kan onderdrukken, maar wel gewoon mp3'jes kan luisteren???

Ik wil namelijk op een website een spelletje doen, maar niet moeten luisteren naar die oervervelende achtergrond muziek op die website. daar voor in de plaats wil ik gewoon de mediaplayer horen.

Wie kan mij helpen??
Toch gewoon background sounds uitschakelen in de internetopties?

Verwijderd

Topicstarter
SiHiDa schreef op 03 september 2002 @ 18:37:
[...]

Toch gewoon background sounds uitschakelen in de internetopties?
alle multi media opties zijn al afgevinkt, toch blijf ik dat achtergrond geluid horen.

• SiHiDa
  • Laatst online: 01-03-2023
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 18:40:
[...]

alle multi media opties zijn al afgevinkt, toch blijf ik dat achtergrond geluid horen.
Dus "Play sounds in web pages" staat al uitgevinkt? Probeer eens een andere browser, misschien kun je daar wat meer instellen wat betreft achtergrondgeluid.

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:35

hneel

denkt er het zijne van

*** Schop ***

Weet iemand hier al een oplossing voor?

Het is irritant dat die optie in internet explorer stomweg niet werkt.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

WOS --> SA + een hele dikke titeledit :o

andere browser is in ieder geval een optie.

Verder is het voor mij als niet-IE gebruiker gokken maar ik doe een tip: kijk in de code van de webpagina HOE het geluid aan wordt gezet.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Tarzan
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11-05 20:02
Waarschijnlijk zijn die muziekjes op die website in flash, dan kun je hier verder niets aan doen!

..:: ::..

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Flash heeft toch ook een settings pagina waar je geluid nog eens individueel uit kan zetten? (Rechts klikken op de flash animatie)

• hneel
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:35

hneel

denkt er het zijne van

De site welke de aanleiding was tot mijn vraag is inderdaad flash. Het gaat trouwens om www.ah.nl.

Met die settings kan ik alleen dingen over camera en microfoon instellen. Ik zie daar niks staan over geluid aan/uit.

[ Voor 11% gewijzigd door hneel op 26-02-2004 19:09 ]

Verwijderd

Euhm, ik zie in die Flash animatie toch anders leuk "Zeg geluid uit" staan :)

Gewoon ff op klikken, en hopla :)

Edit: bij nader inzien veronderstel ik dat je over een andere flash animatie moet hebben, aangezien je in je OP praat over een spelletje... Maar die zie ik zo 1-2-3 niet te vinden.. Waar staat ie dan?

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 19:27 ]

Pagina: 1