TV-out van Parhelia; ervaringen gevraagd

Pagina: 1
Acties:

• Yigal76
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-04 21:49
Ik zit nu te kijken naar een Elsa GF3-ti200 met tv-out, maar over de tv-out ben ik niet echt te spreken. Nu verlang ik terug naar me good old G400MAX, maar die is op 3d gebied toch echt te traag geworden.

Nu Matrox die Parhelia uit heeft vraag ik mij af hoe de kwaliteit van de tv-out is. Is die nog net zo goed als die van de G400/450/550? En hebben ze nou eindelijk dat DivX;-) NTSC schok geneuzel bij deze nieuwe kaart opgelost? Want dat was het enige minpunt aan de TV-out van de Matrox.

En iedereen die loopt te zeuren over: koop dan een ATI 8500/9000/9700 (wat ik overigens een hele mooie set kaarten vind, maar daar gaat het ff niet over). Ik heb geproeft aan het fenomeen DVDmax en ik wil niet anders....

Verwijderd

dat DivX;-) NTSC schok geneuzel bij deze nieuwe kaart opgelost? Want dat was het enige minpunt aan de TV-out van de Matrox.
Ik heb nooit ergens last van. Je moet je tv-out op 16-bit op 1024x768 zetten, dan zijn al je problemen voorbij. (Is op zich een minpunt dat het zo moet, maar het kan wel goed werken :P )

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 18:37:
[...]

Ik heb nooit ergens last van. Je moet je tv-out op 16-bit op 1024x768 zetten, dan zijn al je problemen voorbij. (Is op zich een minpunt dat het zo moet, maar het kan wel goed werken :P )
Dit gaat denk ik niet altijd op, bijv. als je een NTSC film/dvd kijkt en je hebt de TV standard op PAL staan.

Concrete Loop Watercooling