Toon posts:

Info onvindbaar in lange topics :(

Pagina: 1
Acties:
  • 62 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben verscheidene keren tegen de volgende vervelende feature aangelopen.

Als ik nou bijvoorbeeld iets zoek over een bepaald gamecubespel, dan krijg ik als resultaat topics met 48 pagina's. Nu moet ik deze allemaal gaan doorspitten om het antwoord te vinden dat ik zoek.

Kunnen jullie geen feature inbouwen dat alleen de relevante postings weergeeft na een search (met een optie om de hele topic te zien).

Of bijvoorbeeld dat je wel de hele topic als resultaat krijgt, maar dat de pagina's met de relevante informatie gehighlight worden.

Hopelijk wordt dit nog eens een keer gebruikersvriendelijker gemaakt.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2002 18:11 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Er is wel een highlight optie :)

Info onvindbaar in lange topics :(

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Of bijvoorbeeld dat je searchresultaten krijgt in de vorm van Posts ipv Topics. (Optie om dat zelf te kiezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Je kunt voor dat ene speciale geval toch net zo snel even het aantal posts op één pagina op 999 zetten en dan met Ctrl+F even gaan zoeken in die pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ramH schreef op 03 september 2002 @ 18:16:
Je kunt voor dat ene speciale geval toch net zo snel even het aantal posts op één pagina op 999 zetten en dan met Ctrl+F even gaan zoeken in die pagina?
Hmmm nog niet aan gedacht... dit werkt wel, maar dit is meer een workaround en niet echt een oplossing...

iig bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De-Fault
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 22:42
Dit is wel erg omslachtig, dat je inmens grote pagina's moet laden, een functie waarbij de pagina nummers worden weergegeven van wat je precies zoekt lijkt me ook wel handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

grote topics met zeer algemene onderwerpen zijn inderdaad zeer vervelend.
Een groot topic over EEN spel is wel te doen, maar dit is in LA al heel erg vaak besproken en volgens mij is het bij de HGA's nu ook wel duidelijk en gaat er iets komen met subfora en dergelijke.

Intern heb ik er ook al enorm op zitten hameren. Ik doe dit topic nu dus dicht, niet om je de mond te snoeren, maar omdat het al heel vaak in lieve adjes besproken is en dat het intern ook opgepakt is. Er is een "het grote grote topics topic" topic in lieve adjes, die kan je wel eens nalezen. Ik ben het in elk geval volkomen met je eens :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

hhm ik kan niet editten in gesloten topics maar ik heb het linkje (met moeite :P) gevonden :D (handig als grote een noiseword is,als je het met "ÄND" gebruikt :P

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Die mag je wel omhoog trappen

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.