Welke computerzaak Zaandam / Amsterdam

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gir
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Gir

I need waffles

Topicstarter
Ik wil een nieuwe pc kopen, en ik zit te twijfelen waar ik dan moet doen, ik woon in de buurt van zaandam en amsterdam dus alle suggesies welkom, het gaat me er natuurlijk om dat het goedkoop is maar het moet ook goed zijn.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoneZ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-05-2021

BoneZ

don't panic

Zaandam? Woon ikke:) Maar uh computerplanet is okay op het end van de peperstraat en dan heb je ook nog Robinson computers op de provinciale weg paar winkels naast de vobis en dies ook wel okay geloof ik

reality is for people with no imagination

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Ik haal m'n spullen bij Mycom tegenwoordig. Zeker niet de goedkoopste, maar dan ook geen gezeik, als er iets mis is. Goede spullen, tegen een faire prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-04 17:23

BS

Of rij richting Wormerveer en je hebt L1PcParts.

Wel al diversen dingen gekocht en goede service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3582

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Of rij richting Wormerveer en je hebt L1PcParts.

Wel al diversen dingen gekocht en goede service[/quote]zeker een goeie zaak daar, zeer goeie service doen niet moeilijk over garantie enzo. en behoorlijk goedkoop. Heb daar paar maandjes terug een pc gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nessuno
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:00

Nessuno

io sono nessuno

ok waar je mij nooit meer zal zien is computer planet
sinds daar ander personeel staat is de service echt 3x niets meer
ga je heen met dit is niet goed/stuk
prima we testen het even
kom je de volgende dag meneer hij doet het gewoon
ding weer mee (geheugen dim)
precies het zelfde
ik weer terug en dan niet van hmm we geven uw maar een andere mee nee als u morgen terug komt dan testen we hem nog een x
volgende dag vriend gestuurd
meneer dr was niets mis mee
kijk thuis hey toch wel vreemd dat
de chipjes nu in eens van siemens zijn
maar ja ik zou zeggen voor zaandam
try vobis of robbinson en anders syntax
voor amsterdan
Mycom
pc okay en de rest van de compu winkels op de ceintuurbaan

Na rose e cient spin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5909

Of de computerhal in Beverwijk bij de Zwarte Markt. Daar vind je o.a. L1Parts en Atin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

Topicstarter
PM electronics is dat wat?? Ze zijn ongeveer net zo duur als CompuPlanet geloof ik. (zelfs nog iets goedkoper).

Any suggestions??

Ok thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6533

zaandam, he...ga naar wormeerveer toe..

* L1pcparts...of bij jou in de buurt..Robinson computers...

* mijn mening ga NIET naar computerplanet of vobis...

maar ach het is jouw geld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5367

Bestel je pc via internet, ik vind zaandam echt drie keer niks. Op het internet ben je zeer waarschijnlijk ook nog goedkoper uit.
De enige goeie winkel die ik ken in zaandam is display electronincs op de oostzijde, maar die doen niet aan systemen en componenten. Dat is zo'n soort winkel waar ze fans en heatsinks en ledjes hebben. Geen 'commercieel' spul zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woutepout
  • Laatst online: 20-04 11:39
Hee, waar zit die L1PcParts precies? Ik wil ook een nieuwe comp kopen en deze zaak klinkt goed (en is dichtbij, want ik woon in Krommenie).

Ik heb trouwens net wel voor fl.70,= een 8-poorts HUB bij Computer Planet gekocht. Goeie deal, maar het is inderdaad een vage zaak. Ze verkopen daar 950MHz Athlon systemen met 32 MB geheugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11568

Mycom (ik ken ze alleen in Eindhoven) hebben een goede service alleen niet de goedkoopste (maar voor service betaal je nu eenmaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-04 10:37

ReseTTim

Chocolate addicted

ik woon in de buurt van haarlem en daar koop ik toch ook van pc onderdelen bij MyCom, goede kwaliteit, service en garantie. ze doen niet moeilijk als je iets trug brengt en je geld trug vraagt. verder koop ik ook bij computerplanet, concurent van mycom heeft iets goedkoper prijzen maar zijn ok. dan heb je ook nog computerland. deze is per klant weer anders de 1 krijgt goede service en zegt met de winkel is nix mis mee de ander vind het een kut winkel. als ik nu in haarlem computerland binnen loop zegt iemand hoi tim. maar goed je zou anders is naar www.eynstein.nl of andere pcwinkels en dan online bestellen af entoe ben je goedkoper uit.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdxnet96
  • Laatst online: 24-07-2024
L1 PCPArts

Als je uit krommenie komt,

wandelweg stoplichten bij garage zwart links bij de grote dekamarkt..

Ja ja ja Nee !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Ik woon zelf in beverwijk. op m'n fiets ben ik binnen 5 min. op de zwarte markt. (hal 36).

zelf werk ik in een computerzaakje en daar kan in toch spullen halen voor inkoopsprijs :):):) (dus de prijs die bedrijven voor hun spullen betalen)

Pak je rust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gir
  • Niet online

Gir

I need waffles

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 00:21 schreef Woutepout het volgende:
Hee, waar zit die L1PcParts precies? [/quote]Plein dertien wormerveer, dan naar de dekamarkt, en daarnaast op dat bedrijventerrein

edit:
ok een beetje te laat met m'n antwoord, maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longbowh
  • Niet online
PC parts is idd erg goed, heb er zelf ook veel gekocht, wel jammer dat ze binnenkort verhuizen naar de Wandelweg, die parkeerplaats daar is meestal vol :(

heeft iemand hier trouwens ervaring met Softline in Krommenie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steenz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-09-2024
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 26 oktober 2000 00:15 schreef Longbowh het volgende:

heeft iemand hier trouwens ervaring met Softline in Krommenie?[/quote]Nee, natuurlijk niet!!! Wie woont er nou in godsnaam in DAT gat!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BS

BS

Nou een gat wil ik het niet noemen maar ok dat is jouw mening.

Over Softline NIET aan beginnen heb ze diverse mailtjes gestuurd met vragen over laptops en nooit reactie van ze gehad.

Op die ene keer na dan waar ze zeiden dat ze op mijn vraaag terug zouden komen moeten ze nog steeds doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3527

Voor de mensen uit Krommenie en omgeving: Zit nu een nieuwe computerzaak op Rosariumplein. Nog geen ervaring mee overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knutsel smurf
  • Laatst online: 27-04 21:04

knutsel smurf

Grote Smurf zijn we er bijna ?

HMMM zaandam zit daar niet een ALBERTHEIJN ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 9664

1 Vision op de zuiddijk is ook een goeie zaak maar ze hebben niet heel veel.
Ze doen ook nog geen AMD.
Computerplanet is wel okay maar ze zijn niet slim.

Verder is Robinson wel aardig maar echt snugger is anders, ik heb ooit nog es daar een andere klant een beetje wegwijs gemaakt want die muts achter de balie kwam er niet uit.

Nee lekker bestellen via internet, en randapparatuur enzo kun je als je wil bij 1vision of een andere betere zaak halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tedkroon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-04 20:12
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 22 oktober 2000 12:51 schreef ThaMaster het volgende:
Ik wil een nieuwe pc kopen, en ik zit te twijfelen waar ik dan moet doen, ik woon in de buurt van zaandam en amsterdam dus alle suggesies welkom, het gaat me er natuurlijk om dat het goedkoop is maar het moet ook goed zijn.

alvast bedankt

Computerplanet in Alkmaar heeft in bijzonder een goede naam en ik heb dat zelf ook ervaren. Vooral losse onderdelen zijn goed van kwaliteit en niet goed geld terug! Mijn idee is dat veel afhankelijk wie er in de zaak staat of wat voor cultuur daar heerst. Vobis in Haarlem vind ik een perfecte zaak terwijl die in Alkmaar een juppy zaak is waar ze alleen maar onzin beweren. Vraag er niks want je ergert je grenzeloos aan hun gezwets.[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6914

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 november 2000 20:03 schreef Apoc2 het volgende:
Voor de mensen uit Krommenie en omgeving: Zit nu een nieuwe computerzaak op Rosariumplein. Nog geen ervaring mee overigens.[/quote]C.I.S. is dat. Dat zijn echt prutsers. Ze hebben niks op voorraad. Ik ging erheen voor een prijslijst. "Nee die hebben we niet, we verkopen geen losse onderdelen" Das lekker dan. Dan maar naar de Mycom in Haarlem of L1Parts in w'veer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeJee
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

L1PcParts zit tegenwoordig op de wandelweg in wormerveer. Goeie zaak!

http://www.pcparts.nl

Money for nothin' and your chicks for free

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 12248

L1PcParts is focking duur, of de website is nog niet bijgewerkt. Ik zou naar Amsterdam gaan; computerland of mycom. Beiden goede service en strakke prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BS

BS

De site word niet erg bijgewerkt daarom is daar alles zo duur.

Is in werkelijkheid niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• extreme
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01-2024
Ik zou toch maar een keertje naar De Bazaar gaan in Beverwijk, en dan computerhal 36 bezoeken.

ik ben er zelf heen geweest na advies van iemand anders en ik MOET zeggen dat ze daar goeie winkels hebben, die lc1 parts is idd heel goed en NO DOUBT computers is ook heeeel goed! daar kom ik zeker terug na mijn bezoek aan de HCC beurs. :)

je kan de bazaar bezoeken op zaterdag en zondag alleen. dan zijn ze pas open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 11700

Yep niets mis met L1 Pc Parts, heb er zelf ook redelijk wat spul vandaan gehaald, op de computermarkt in beverwijk dan. Niets mis mee.
Ga ook eens kijken op de bazaar zou ik zo zeggen, veel stands (ook een paar bout) maar is wel ok, L1 en ECL (No Doubt nu geloof ik) zijn naar mijn mening de beste.

suc6
Pagina: 1