Toon posts:

[VA] Jatwerk adsl modem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/aanbod/produkt/33417/a

Het komt op mij ongeloofwaardig over als iemand zijn notabene getweakte adsl-modem verkoopt, nog wel in een gemeente waar zeker geen kabel-internet is te krijgen, maar waar wel aan de lopende band wordt ingebroken.

Ik heb dus zware bedenkingen bij deze aanbieding, maar misschien zoek ik er ook wel teveel achter.

• JohanDM
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07-2021

JohanDM

Optimist

Volgens wordt er gewoon een getweakte ISDN adapter aangeboden. Heeft weinig of niets met een ADSL modem te maken. :?

"Two things are infinite: the universe and stupidity. And the former I'm not so sure about." -- Albert Einstein

• -Pi-air-
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:03
Is wel een adsl modem voor een isdn aansluiting.
Bovendien is er in nieuwegein wel adsl te verkrijgen.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:23

Floor-is

5.2

Het is een ADSL modem zoals bij MXstream gebruikt wordt, misschien heeft de aanbieder ondertussen wel ADSL via Cistron ofzo, weet jij veel.

Als ik overigens ergens zou inbreken, zou ik dat ding mooi laten hangen, er zijn vast wel andere dingen te vinden die veel meer waard zijn. Bovendien vind ik het nou niet bepaald een supermodem.

Bericht hierboven

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-03 19:46
Idd, dat argument van het "inbreken" is echt vette bullshit aangezien er overal in de randstad(/Nederland) "veel" word ingebroken. Wat Floris ook zegt, als ik ergens zou inbreken is een ADSL-modem wel het LAATSTE dat ik daar weg zou halen zeg....pff

Alleen een nerd-ADSLfreak-dief zou zoiets weghalen en dan zou het wel helemáál van de dolle zijn om dat op deze manier te "helen". Whahaha, als ik er nu zo over na denk is het echt wel een absurt idee whahaha :D :D 8)7

Is er laatst bij jou (in de buurt) ingebroken ofzo, dat je zo achterdochtig bent ?!