Toon posts:

[Outlook XP] email-host blokkeren (*@domain.tld)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg steeds e-mailtjes van het superirritante Himailer. Ik heb me al honderdduizend keer uitgeschreven bij hun spamlist, maar ik ontvang nog steeds hun irritante mailtjes. Ze gebruiken steeds een andere afzender, om te voorkomen dat je de afzender blokkeerd. Ze komen wel allemaal van *.pchome.com.tw

Is er een manier om in Outlook XP een hele host te bannen?

Enne... als die hackers enzo hun tijd nu eens een keer nuttig gebruiken en het internet een betere plaats maken! (Door bijvoorbeeld dit soort sites er eens lekker van langs te DDOSsen >:) )

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2002 18:27 . Reden: evil stond fout ]

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Je kan een rule aanmaken (die optie zit standaard in outlook) daar kan je inzetten van als het van die afzender afkomt dat de mail dan gelijk gedelete wordt.

En het is eigenlijk niet slim om je af te melden, omdat ze op dat moment weten dat het mail-adres actief is. Daarom sturen ze je alleen maar meer spam.

Enne... Hackers DDOSsen niet, dat zijn scriptkiddies.

• Xandrios
  • Laatst online: 19:02
Je kunt inderdaad een rule maken met outlook...maar voor zover ik weet kun je daar alleen losse adressen mee blocken...
*@domein.ext werkt niet iig...

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Op me werk maak ik altijd op de volgende manier een rule:

Afbeeldingslocatie: http://www.attilla.nl/pics/rule.JPG

Op deze manier als jij daar dan pchome.com inzet, dan wordt als het goed is (als je hem verder goed zet) alles gedelete.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Ik gebruik sinds kort MailWasher en dat werkt echt prima!
Hij bekijkt van te voren je mail en start daarna je default mail client op, zo bereikt die spam je mailbox dus niet eens meer (wordt namelijk direct van de server gedelete). Ook bounced ie de mailjtes terug zodat de spammers (hopelijk) stoppen.

Mooie is ook dat ie direct op Internet Blacklists kijkt om te zien of de mail spam is of niet... Werkt echt prima en ik heb nog geen valse meldingen gehad (dat spam niet verwijderd werd of dat email van vrienden als spam gemarkeerd werd). Probeer et een keer!!

PS: Je weet toch wel dat unsubscriben de grootste spam-zonde is!! Zo laat je de spammer alleen maar weten dat je mailadres echt bestaat en, nog belangrijker, dat iemand de mails ook echt leest! Je mailadres wordt dan ineens 2 x zoveel 'waard'.

edit:
Mailwasher screenie derbij:

Afbeeldingslocatie: http://www.mailwasher.net/images/main/main_screenshot.gif

Wees consequent, maar niet altijd

Verwijderd

Topicstarter
hmmm..... dat mailwasher lijkt me wel wat. Bedankt Ook!
(Allemaal bedankt trouwens!)
Pagina: 1