Toon posts:

40Gb hdd op een p166 mogelijk?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zonder bios updates, voor fileserver kan dit dmv partities maken misshien?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-03 17:04

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

met linux waarschijnlijk wel.

maar als je geen info geeft zoals moederbord ed.
kun je niet echt veel er van zeggen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
ut is een oud mbo, maar ik denk niet dan een mbo uit 1998 zon groote hdd ondersteuntdus, t gaat erom dat ie het in windhoos doet snappie (bv je kan alleen partities van 8 gig maken)

• Frankie02
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Windows kan ook, dmv diskmanagers / partitionmagic....

Diskmanagers halen een truckje uit met je bios waardoor je alle ruimte toch ter beschikking hebt. Ik heb het al een paar keer gedaan met veel succes :)

• Adion
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:50
Ik heb hier een amd 233Mhz computertje hier met een 40GB hd, maar daar heb ik wel een promise ide-controllertje voor moeten kopen.
Dan is het zowel in Win98 als Win2k geen probleem om ze in 1 stuk te partitioneren.
Als je ze op het moederbord wilt aansluiten vrees ik dat het niet gaat lukken.
Heel misschien als je de 32GB limit jumper op je harddisk aanzet dat je moederbord ze nog ziet.
Dan mis je natuurlijk wel 8GB waar je denk ik enkel terug aan kan door te herpartitioneren.

VirtualDJ 2026 - Fast Image Resizer - Instagram

Verwijderd

Topicstarter
ik tnx :) ik weet genoeg
doe dr maar un slotje op(als dat moet)

Verwijderd

hangt heel sterk van je bord af. ik kon het op de uni op een p133 wel, en op een p166 niet. waren beide asus borden, en die ene deed het na een bios update weer wel.. dus... meer info, anders lukt het niet.. :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Check de OM FAQ en dan in het bijzonder dit paragraaf: Mijn hdd wordt maar als 2/8/32GB herkend terwijl die groter is? :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.