Toon posts:

windows installer stopt er halverwege mee

Pagina: 1
Acties:
  • 121 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Bij elke programma die ik wil installeren stopt de windows installer er halverwege mee en dan kan hem alleen afsluiten door de taak te beeindigen. Als ik hem opnieuw probeer te installeren dan krijg ik de melding dat hij al bezig is met de installatie

Als ik de windows installer service probeer te stoppen dan komt hij met een fout aan:

Kan de windows installer-service op lokale computer niet stoppen. De service heeft geen fout geretourneerd. Dit kan en interne windows fout zijn of een interne service-fout.

Ik heb al gezocht maar ben niks tegengekomen

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
deed ie het eerst wel goed of heeft ie het nooit goed gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
hij heeft het eerst wel gedaan, ik heb office en een hoop andere programma's kunnen installeren.

Verwijderd

leuk he die windows installer. Meerdere drama's mee meegemaakt. Ik zou maar gewoon windows opnieuw gaan installeren.

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
idd
alle belangrijke dingen backuppen en dan formateren die zooi

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:45

QuasaR

One ring to rule them all

Dit probleem ben ik 1 keer eerder tegengekomen.

Het ligt aan een programmatje wat je hebt geinstalleerd. Ik kan er zo alleen niet meer opkomen waar het aan lag.

Welke virusscanner draai je ??

Daddy of 3 :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb norton antivirus 2002. Maar ik heb programma's kunnen installeren met norton erop

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:45

QuasaR

One ring to rule them all

wat zijn de laatste programma's wat je wel goed hebt kunnen installeren ?

Daddy of 3 :)

Verwijderd

Topicstarter
Het laatste programma wat ik heb geinstalleerd was mozilla 1.1

Verwijderd

Wat je zou kunnen proberen is bij M$ alle versies van windows installer die je kan vinden downloaden en installeren. Misschien dat je dan op een gegeven moment de kans hebt dat het weer gaat werken. Ik heb ook een keer gehad dat na een install, de service stond te wijzen naar een een of andere tempdirecotory. Aangepast naar winnt\system32 en toen werkte het weer na een reboot.

Verwijderd

Ik heb het met een pakket een keer gehad dat het pad te diep was.
Verplaatsen naar de root van een andere schijf was de oplossing.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
En onder welke Windows versie heb je dit probleem? Zie Windows Operated Systems - Policy

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1