[policy] hij klopt van geen kant vind ik...

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
kijk, om maar gelijk met de deur in huis te vallen:

je mag op GoT geen warezlinks geven (Oftewel: iemand helpen met het zoeken naar warez). Dit snap ik helemaal, dit is verboden volgens de wet.
MAAR:
je mag wel iemand helpen zijn MXstream te delen, dit is krom, want dat mag ook niet volgens de wet....

dus waar ligt de grens tussen wel legaal en niet?

Ik zeg absoluut niet dat je 1 van de 2 moet toestaan of verbieden, want ik heb het allebij al :P

dusseh... * Plague niet begrijpt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom heb JIJ hier nou last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het praten erover mag op GoT :)
Het verdelen van bestanden niet :)

Betreffende het eerste: basic-dingen mag dus weer niet. Een "Hoe brand ik dit spel" topic in SP gaat dus zondermeer de prullenbak in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Je MAG bij Xs4all je MxSteam op een intern netwerk aansluiten en al je PC's mogen dus internetten.
Je mag het niet delen naar derden. Dus de buren mag je er niet op aansluiten. Maar als je buren en jij een "intern" netwerk hebben is het een kleine moeite voor de buren om ook te internetten via jou mxstream account.

http://www.hroling.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
maar een "hoe verdeel ik mijn MXstream" vraag mag wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Plague schreef op 03 september 2002 @ 16:38:
Waarom niet? Als het maar niet naar derden gaat.

http://www.hroling.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

ja, een "hoe kopieer ik Windows XP"-vraag mag alleen niet omdat het zelfs in de FAQ staat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
bolke schreef op 03 september 2002 @ 16:38:
Je MAG bij Xs4all je MxSteam op een intern netwerk aansluiten en al je PC's mogen dus internetten.
Je mag het niet delen naar derden. Dus de buren mag je er niet op aansluiten. Maar als je buren en jij een "intern" netwerk hebben is het een kleine moeite voor de buren om ook te internetten via jou mxstream account.
klopt, en bij zonnet MAG je met je buren delen (er staat iig nergens dat het niet mag) maar bij (neem Planet) mag je het niet delen met je buren. Maar er mag wel gevraagt worden hoe het moet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In mijn optiek niet :) Want het lijkt me dat dit een basic-vraag is die via een HowTo makkelijk op te lossen valt. Maw: google-vraag :)
Kwestie van posten in SM lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mxstream mag je delen ei _/-\o_

Er worden zelfs door KPN ADSL/Hubs verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 16:45:
Mxstream mag je delen ei _/-\o_

Er worden zelfs door KPN ADSL/Hubs verkocht
maar niet met je buren "ei" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Plague schreef op 03 september 2002 @ 16:46:
[...]

maar niet met je buren "ei" ;)
Waarom niet?
Als je dat graag wilt...
Kijk maar op www.mxstream.nl, daar staat duidelijk dat je MxStream _WEL_ mag delen, en of dat alleen voor de computers in je eigen huis is, of dat er toevallig een draadje door de muur heen gaat maakt echt niet uit. Je mag er alleen geen geld mee verdienen(met het delen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

bij kabel/adsl sluit ik ook maar 1 computer aan. dat daarachter een netwerk hangt is bij de wet niet verboden.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PipoDeClown: een netwerk achter een kabel router is sinds kort toegestaan bij @home
zie http://www.troublesathome...n=nieuws&page=item&id=357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Als je het verschil niet snapt tussen warez aanbieden en een uitleg over hoe je inet deelt, wat geeneens altijd legaal is, is er maar 1 smiley: |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:28
Iets zegt me dat je aandacht tekort komt Plague...

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
OProg schreef op 03 september 2002 @ 17:16:
Als je het verschil niet snapt tussen warez aanbieden en een uitleg over hoe je inet deelt, wat geeneens altijd legaal is, is er maar 1 smiley: |:(
goh... bedankt... :{
ik heb het toch niet over GEWOON i-net delen :? met je buren delen MAG GEWOON NIET!!! :Y) maar dat mag je wel uitleggen op GoT...

en tuurlijk is er een verschil tussen warez aanbieden en MXstream delen, maar eigenlijk ook weer niet... Bij allebij snijd je iemand in de vingers...

het is nu hetzelfde als:
je mag wel om een goede bannerblocker vragen, maar niet op GoT gebruiken.... ik bedoel: ik begrijp het HELEMAAL, maar het klopt niet. als een bannerblocker op GoT verboden is, en als je het "diefstal" vind, waarom zou je het dan wel tolereren het te gebruiken op andere sites? Wat gij wilt dat u niet geschied... enzo
Abbadon schreef op 03 september 2002 @ 17:22:
Iets zegt me dat je aandacht tekort komt Plague...
jah, heel erg :*

edit: als ik tdsl had gehad, en ik zou hier zeggen dat ik het met mijn buren ging delen, en hoe dat moet, dan weet ik ZEKER dat er zo een slotje op had gezeten... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Plague schreef op 03 september 2002 @ 17:36:
[...]

goh... bedankt... :{
ik heb het toch niet over GEWOON i-net delen :? met je buren delen MAG GEWOON NIET!!! :Y) maar dat mag je wel uitleggen op GoT...

en tuurlijk is er een verschil tussen warez aanbieden en MXstream delen, maar eigenlijk ook weer niet... Bij allebij snijd je iemand in de vingers...

[...]

jah, heel erg :*

edit: als ik tdsl had gehad, en ik zou hier zeggen dat ik het met mijn buren ging delen, en hoe dat moet, dan weet ik ZEKER dat er zo een slotje op had gezeten... :X
Waarom zeur je nu toch zo?
Ik snap het nut van dit topic helemaal niet.(nouja, dat aandacht tekort zou wel eens een reden kunnen zijn :+ )

Met je buren delen gaat technisch precies hetzelfde als delen met een computer die 1 meter verderop, toevallig achter een muur(in je eigen huis) staat.

En MXstream delen mag _WEL_
Jij blijft maar doen alsof dat niet mag, maar het mag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:33

JvS

Ik heb hem zelf ook

Jongen, ik werk bij de mxstream helpdesk en je mag doen met je verbinding wat je wil, je krijgt er alleen geen support op. Dit is trouwens ook al 10000x besproken en mxstream delen (desnoods met je buren) is echt heel wat anders dan dan warez:

"boor een gat in je muur en trek er een UTP kabel door"

Vs

"Link naar warez waar de BSA lekker op kan geilen en waardoor mensen overal van die links neer gaan pleuren"

En als je dat verschil niet snapt en het verschil tussen de gevolgen voor het forum (kansloze lui die hier lekker warez komen uitwisselen, buites van de BSA en BREIN, inbeslagname van servers) is dat jouw probleem. In godsnaam denk na

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.