correct zo?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27
First comment: Heb modje gemaild met vraag of dit mocht.... na 3 dagen nog geen antwoord dus als het niet mag gooi dan maar dicht......

Ik heb de kans een pc te kopen via een PC Prive project.

Nu had ikzelf de volgende configuratie in gedachte:

asus p4b533/intel845e ddr moederbord
512 MB DDR geheugen (1 piece)
P4 2.4 Ghz processor
Matrox Marvel G450 eTV 32MB DDR tv in & out
Soundblaster live 5.1
80Gb Harddisk (Maxtor)
19 inch IIYama Visionmaster pro

en dan natuurlijk de andere broodnodige onderdelen als kast, keyboard etc etc...

maar daar gaat mijn vraag niet over...

Ik wil deze configuratie voornamelijk gebruiken om lekker mee te internetten en films te kijken/tv te kijken. Het enige waar ik dus nog over twijfel is over die videokaart. Is die goed genoeg om films te kijken, tv programmas mee op te nemen etc..... (aannemende dat mijn tv aansluiting goed is natuurlijk)

Ik ben geen gamer dus voor games heb ik deze pc niet nodig....

advies aub.

(als dit dus niet mag of het topic in een verkeerd forum staat dan hoor ik het wel of dan zie ik wel dattie dicht is.....ja ik heb de FAQ gelezen maar omdat dit zo een specifieke vraag is kon het mijns inziens wel......dus aub geen merkenoorlog beginnen)

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-08 21:51

QkE

In your face Gnagna

Videokaart is goed voor wat je ermee wil. Alleen kan je volgens mij niet rechtstreeks een antenne in je kaart proppen. Je hebt er een tuner voor nodig. Als je slim bent koop je gewoon een tvkaartje. (50 euro of zo)

• TwoR
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:46

TwoR

Gekleurde stippen

Lijkt me wel een goede configuratie voor een PC waarmee je fims wil kijken

• QkE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-08 21:51

QkE

In your face Gnagna

Sorry. Videokaart heeft tuner zie ik op de Matrox site

Verwijderd

ik weet niet precies hoe die tuner is..
Maar daarvoor kan je het beste eens op internet een review opzoeken daarover, op tomshardware.com ofzo.
Wat ik ervan gehoord heb is het wel een mooi kaartje :).
De rest van die bak is ook dik in orde ;)

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dit lijkt me toch heel duidelijk: --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. ---
En het zou heel goed kunnen dat je precies gemaild hebt tijdens de serverupgrade, en dat daardoor de mail niet aangekomen is.

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:27
zou dus wel kunnen.........was wel op een hotmail adres....maar goed gooi maar dicht dan...

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:08

LopeZ

Too much is never enough

Zie ^ begrijp ook niet helemaal waarom OH? Je heb alleen vraag over je matrox kaart en dat is VB. Overigens, niemand van de crew heeft een hotmail adres, allemaal een @tweakers.net adres dus ik snap dat niet helemaal :?
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.