First comment: Heb modje gemaild met vraag of dit mocht.... na 3 dagen nog geen antwoord dus als het niet mag gooi dan maar dicht......
Ik heb de kans een pc te kopen via een PC Prive project.
Nu had ikzelf de volgende configuratie in gedachte:
asus p4b533/intel845e ddr moederbord
512 MB DDR geheugen (1 piece)
P4 2.4 Ghz processor
Matrox Marvel G450 eTV 32MB DDR tv in & out
Soundblaster live 5.1
80Gb Harddisk (Maxtor)
19 inch IIYama Visionmaster pro
en dan natuurlijk de andere broodnodige onderdelen als kast, keyboard etc etc...
maar daar gaat mijn vraag niet over...
Ik wil deze configuratie voornamelijk gebruiken om lekker mee te internetten en films te kijken/tv te kijken. Het enige waar ik dus nog over twijfel is over die videokaart. Is die goed genoeg om films te kijken, tv programmas mee op te nemen etc..... (aannemende dat mijn tv aansluiting goed is natuurlijk)
Ik ben geen gamer dus voor games heb ik deze pc niet nodig....
advies aub.
(als dit dus niet mag of het topic in een verkeerd forum staat dan hoor ik het wel of dan zie ik wel dattie dicht is.....ja ik heb de FAQ gelezen maar omdat dit zo een specifieke vraag is kon het mijns inziens wel......dus aub geen merkenoorlog beginnen)
Ik heb de kans een pc te kopen via een PC Prive project.
Nu had ikzelf de volgende configuratie in gedachte:
asus p4b533/intel845e ddr moederbord
512 MB DDR geheugen (1 piece)
P4 2.4 Ghz processor
Matrox Marvel G450 eTV 32MB DDR tv in & out
Soundblaster live 5.1
80Gb Harddisk (Maxtor)
19 inch IIYama Visionmaster pro
en dan natuurlijk de andere broodnodige onderdelen als kast, keyboard etc etc...
maar daar gaat mijn vraag niet over...
Ik wil deze configuratie voornamelijk gebruiken om lekker mee te internetten en films te kijken/tv te kijken. Het enige waar ik dus nog over twijfel is over die videokaart. Is die goed genoeg om films te kijken, tv programmas mee op te nemen etc..... (aannemende dat mijn tv aansluiting goed is natuurlijk)
Ik ben geen gamer dus voor games heb ik deze pc niet nodig....
advies aub.
(als dit dus niet mag of het topic in een verkeerd forum staat dan hoor ik het wel of dan zie ik wel dattie dicht is.....ja ik heb de FAQ gelezen maar omdat dit zo een specifieke vraag is kon het mijns inziens wel......dus aub geen merkenoorlog beginnen)