Heren,
Ik heb een korte vraag mijn broertje woont 50 meter verder en ik vroeg me af of hij dit signaal van de WL kan ontvangen,

Met dit Access point kunt u een draadloos netwerk reguleren doordat het Access point zorgdraagt voor distributie van het dataverkeer. Dit is van toepassing als het draadloze netwerk groter dan 5 PC\'s wordt. Het Access point wordt tevens gebruikt om een draadloos netwerk aan een (bestaand) bedraad netwerk te koppelen.
11 Mbps doorvoersnelheid
Werkt volgens het 802.11b network protocol
Geschikt voor koppeling aan een 10 of 100 Mbps netwerk
Roaming functie (Signaal van andere Access Point wordt automatisch overgenomen)
Installatie via Internet Explorer (Web-based)
128 bit encryptie voor maximale beveiliging
Unieke MAC adres invoer en beheer voor extra beveiliging en afscherming tegen ongewenste indringers
Geschikt voor Windows 98/NT4/2000/ME/XP
Meertalige handleiding, waaronder Nederlands
Ik heb een korte vraag mijn broertje woont 50 meter verder en ik vroeg me af of hij dit signaal van de WL kan ontvangen,

Met dit Access point kunt u een draadloos netwerk reguleren doordat het Access point zorgdraagt voor distributie van het dataverkeer. Dit is van toepassing als het draadloze netwerk groter dan 5 PC\'s wordt. Het Access point wordt tevens gebruikt om een draadloos netwerk aan een (bestaand) bedraad netwerk te koppelen.
11 Mbps doorvoersnelheid
Werkt volgens het 802.11b network protocol
Geschikt voor koppeling aan een 10 of 100 Mbps netwerk
Roaming functie (Signaal van andere Access Point wordt automatisch overgenomen)
Installatie via Internet Explorer (Web-based)
128 bit encryptie voor maximale beveiliging
Unieke MAC adres invoer en beheer voor extra beveiliging en afscherming tegen ongewenste indringers
Geschikt voor Windows 98/NT4/2000/ME/XP
Meertalige handleiding, waaronder Nederlands