Toon posts:

Sitecom WL-006 Acces Point

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Ik heb een korte vraag mijn broertje woont 50 meter verder en ik vroeg me af of hij dit signaal van de WL kan ontvangen,

Afbeeldingslocatie: http://www.paradigit.nl/pdf/10001578v_bestanden/product_image.jpg

Met dit Access point kunt u een draadloos netwerk reguleren doordat het Access point zorgdraagt voor distributie van het dataverkeer. Dit is van toepassing als het draadloze netwerk groter dan 5 PC\'s wordt. Het Access point wordt tevens gebruikt om een draadloos netwerk aan een (bestaand) bedraad netwerk te koppelen.

11 Mbps doorvoersnelheid
Werkt volgens het 802.11b network protocol
Geschikt voor koppeling aan een 10 of 100 Mbps netwerk
Roaming functie (Signaal van andere Access Point wordt automatisch overgenomen)
Installatie via Internet Explorer (Web-based)
128 bit encryptie voor maximale beveiliging
Unieke MAC adres invoer en beheer voor extra beveiliging en afscherming tegen ongewenste indringers
Geschikt voor Windows 98/NT4/2000/ME/XP
Meertalige handleiding, waaronder Nederlands

Verwijderd

Topicstarter
Ow jah, hij wil trouwens gewoon wat kunnen internetten en niet steeds hoeven in te bellen vet downen zal hij niet doen ik woon hoog dus kan een antenne plaatsen ...

Verwijderd

dat hangt helemaal af van de muren cq huizen die er tussen staan...
als er veel ijzen enz tussen zit zal het een probleem worden maar kijk voor de gein eens op dit topic:
-=: Het Grote Wireless Topic :=-

• Tazzy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:00
Denk dat als je iets van een straal antenne kan plaatsen het wel moet lukken

Verwijderd

Je bent niet erg duidelijk over je situatie, maar 50 meter moet in de meeste gevallen makkelijk lukken

• rvanlooijen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-06-2021
50 meter is eitje, 300 ook, zolang dr maar zichtverbinding is... dus: wat zit dr allemaal precies in die 50 m?

Verwijderd

Caesartje schreef op 03 september 2002 @ 17:45:
50 meter is eitje, 300 ook, zolang dr maar zichtverbinding is... dus: wat zit dr allemaal precies in die 50 m?
Idd ja, bij zicht moet het al helemaal geen probleem zijn, ik heb 11mbit / 3 km gehaald met twee yagi's, dus 50 meter is dan idd een lachertje

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 16:27:
Ow jah, hij wil trouwens gewoon wat kunnen internetten en niet steeds hoeven in te bellen vet downen zal hij niet doen ik woon hoog dus kan een antenne plaatsen ...

Dat had je ook kunnen edit'n ipv onnodig te schoppen.

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Zie mijn ondertitel.. :)
Pagina: 1