Toon posts:

Wat als er een game werd gemaakt van de film Predator..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
..dan zou dat een heel leuk idee zijn. _/-\o_ Alleen al omdat ik Predator een super vette film vind met veel spanning en actie. Deze topic is eigenlijk niet gebaseerd op realisme, maar eerder een test hoe ver jullie fantasie gaat op zo'n idee :+, tenzij er weer zo iemand zegt dat ie zo'n game zo in elkaar zet, maar dat ter zijde. :Y) Ik heb er zo wel een aantal ideeen over hoe het eruit zou moet gaan zien: het moet in ieder geval een 3d-shooter worden met fragmenten uit de film tussen door en verder hoeft het niet helemaal de film te volgen. In game moet het wel een beetje in grote lijnen net als de film gaan, bijvoorbeeld dat je eerst een missiebriefing krijgt en daarna gedropt wordt vervolgens sporen vind met je team van de Predator en om toch nog een beetje het shooter gevoel te houden ook wat guerilla's tegen komt , daarna krijg je het dorp en dan worden je mannen 1 voor gekilled door de Predator ( kan natuurlijk ook zo zijn dat je van personage kan kiezen voor dat de Predator begint toe te slaan en dat je daarna alles via dutch (arnold schwarzenegger) ziet , dus dat je ook Blain kan kiezen met zijn minigun }) }) }) ). En de climax is natuurlijk het verslaan van de predator. En dan heb ik het alleen nog maar over een sp game. In multiplayer zou je dus een aantal maps moeten kunnen kiezen met niet alleen jungle-omgevingen maar ook andere terreinen , dat je alle karakter kan kiezen van het commando team en hun wapens uiteraard _/-\o_ en ook de Predator hehe. Voor die gene die de film niet gezien hebben en denken wat ijl tie B) , is het zeker een aanrader. Nu heb ik al heel veel fantasie eruit gegooid , als je een mening hebt over de film of ideeen voor "het spel" brand los 8)....

Verwijderd

Sorry :?

Alien vs. Predator zijn al 2 delen van hoor ;)
Link: http://avp2.sierra.com/

En er komt een film over die gameserie :D

Verwijderd

Je hebt al ALien vs Predator (1 en 2)

Hierin kun je dus ook Men vs Predator spelen

:z :Z

Verwijderd

Topicstarter
ja, maar dan nu ff niet over alien vs predator dat weet ik ook wel dat dat er is alleen een game die echt over de film gaat :D

• kiekerjan
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 15:52
D'r is ook al een shooter game dat Predator heet, is alleen niet 3d. Je ziet vanalles voorbij scrollen, van rechts naar links, redelijk continue snelheid (zo'n side view a la Mario bros) en daar moet je op vanalles schieten. Oke, heel oud spel en totaal niet wat je bedoeld, maar mischien niet helemaal off topic :D

These are my principles. If you don't like them I have others.

Verwijderd

Topicstarter
bij het maken van de topic heb ik ook niet echt gelet op of er al games ( bijvoorbeeld wat kiekerjan bedoelde van een oud sidescrolling game) bestond waar de predator in voor komt, maar het zou wel leuk zijn als er eens een goed spel zou komen dat gelijk is aan de orginele film

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

In Soldat heb je een Predator mode?
Is dat niets?
www.soldat.prv.pl

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
DeX schreef op 03 september 2002 @ 16:45:
Is dat niets?
www.soldat.prv.pl
wtf heeft dat er mee te maken? bok ff op met je soldat ;)

iig is er idd AVP 1 en 2, maar je moet er van houden de heletijd in het donker rond te kruipen

• SmidsY
  • Laatst online: 21:35

SmidsY

hallo!?.............

ach vooralsnog vind ik dat AVP2 de meest correcte benadering van predator geeft (en natuurlijk Alien en Marine), en qua verhaal meer predator 2 situatie volgt dan in deel 1 het geval is.

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2025
Bovendien, als je de film als missie zou spelen, zou ie denk ik niet groter zijn dan de helft van een normale missie uit avp2.

• Kwistnix
  • Laatst online: 23-01 14:12
Predator zou niet echt een goed spel opleveren (als je de film volgt dus, AvP serie is wel sterk) als FPS.
Misschien een soort adventure ofzo, weet ik veel.

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:09
Is dat niets?
www.soldat.prv.pl
heb het gedowned, en wat is dat een vet spel zeg :9

[ Voor 0% gewijzigd door Maverick op 03-09-2002 23:22 . Reden: typo's :z ]

PSN: DutchTrickle PVoutput

• bskibinski
  • Laatst online: 15-01 12:30

bskibinski

Frontend Developer

als je het verhaal van de film zou volgen zou het wel een saai spel worden...
In het begin wordt je gedropt... mag je een dorpje overvallen... ok leuk
Daarna mag je dus de hele tijd door de jungel lopen, zonder iemand tegen te komen, met een zeurend wijf achter je reet aan terwijl je mannen een voor een dood gaan....
ok het einde is dan ook wel leuk, mag je preddie mollen... maar dan molt hij zichzelf... what's the fun in that :+

Accessibility first

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:29
zou het dan niet vanuit predator -beeld gespeelt worden :? :P

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• bskibinski

bskibinski

Frontend Developer

haha, niet aan gedacht :)
maar wat ik las wou hij het uit mensen-mode spelen...
dat kraakte ik alleen af ;)

Accessibility first

• Mozin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-06-2023

Mozin

Gewoon een gamer

Quake2 Nighthunters Modification

Dat was pas jagen en gejaagd worden :)

• Hahn
  • Laatst online: 21:14
Is dat niets?
www.soldat.prv.pl
LOL! Daar word je alleen maar onzichtbaar door :D

The devil is in the details.

• Paniohitus
  • Laatst online: 22-01 18:13

Paniohitus

Paniohitus

MegaPool schreef op 04 september 2002 @ 00:18:
Daarna mag je dus de hele tijd door de jungel lopen, zonder iemand tegen te komen, met een zeurend wijf achter je reet aan terwijl je mannen een voor een dood gaan....
ok het einde is dan ook wel leuk, mag je preddie mollen... maar dan molt hij zichzelf... what's the fun in that :+
Hmmmf, niemand molt mij :P

Maarum, Avp2 vind ik gewoon goed, oke, dat die de film niet aanhoud..., maarum, ik zou zeggen, ga met een editor aan de slag :D

BF1: Don-Panio

Verwijderd

Topicstarter
MegaPool schreef op 04 september 2002 @ 00:18:
het hoeft ook niet helemaal de film te volgen. Dat je na het dorp gwoon nog een zooi guerilla's tegen komt en het einde brei je gwoon wat anders aan elkaar. Het gaat nogmaals maar om het idee en wat fantasie :Y)

• Schuey
  • Laatst online: 20:58
ligt het nu aan mij of leest iedereen de openingspost maar half door :? AVP is toch niet echt het verhaal van predator. Wat Mr. Z bedoelt is gewoon het spel dat je laat meespelen in de film lijkt me. En dat het niet helemaal de film volgt lijkt me vrij duidelijk. En dan zou ik het zelf nog het liefst zien draaien op de UT 2003 engine hehe :9~

Verwijderd

lijkt me niet geweldig, want opzich voor de mensen die de film hebben gezien weten ongeveer hoe het gaat. lijkt me ook de spanning ervan af dat je mannen dood gaan door iets wat je nog nooit hebt gezien. gewoon een nieuw spel in de vorm van predator, maar dan een tikkeltje anders, anders is het veel te voorspelbaar denkik zo.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 september 2002 @ 18:10:
lijkt me niet geweldig, want opzich voor de mensen die de film hebben gezien weten ongeveer hoe het gaat. lijkt me ook de spanning ervan af dat je mannen dood gaan door iets wat je nog nooit hebt gezien. gewoon een nieuw spel in de vorm van predator, maar dan een tikkeltje anders, anders is het veel te voorspelbaar denkik zo.
ja daar zit zeker wat in , je bedoelt meer een spel van een heel misschien ooit nog eens komende predator 3 })

• bskibinski

bskibinski

Frontend Developer

misschien zegmaar een soort "prequel" dus hoe je op die planeet komt ofzo? als predetor zijnde :) dat je crasht, dus dat je nog eerst met andere predo's omgaat enzo :)
of als mensen, dat je zegmaar denkt dat het een normaal spel is... als commando, beetje
in een jungel heel veel missies... totdat er oppeens wat rare dingen gaan gebeuren...

Accessibility first

Verwijderd

Topicstarter
MegaPool schreef op 05 september 2002 @ 17:21:
misschien zegmaar een soort "prequel" dus hoe je op die planeet komt ofzo? als predetor zijnde :) dat je crasht, dus dat je nog eerst met andere predo's omgaat enzo :)
of als mensen, dat je zegmaar denkt dat het een normaal spel is... als commando, beetje
in een jungel heel veel missies... totdat er oppeens wat rare dingen gaan gebeuren...
kijk dat zijn tenminste orginele ideeen en leuk om te horen en niet helemaal volgens de film maar ja toch geinig :9

Verwijderd

Hmm.. ik denk dat het een beetje erg veel junglewerk wordt als je film wilt aanhouden. Ik vraag me af hoe dat in de praktijk uitgewerkt zou moeten worden :? Vooral het klimmen in bomen en maken van vallen is moeilijk uit te werken. En hoe moet dat met ammo? In heel Predator zijn er maar 1 of 2 refill punten ik vraag me af hoe dat moet...

• bskibinski

bskibinski

Frontend Developer

ach... hij bedoelt natuurlijk dat je je niet precies moet houden aan de film... maar wel een beetje in dezelfde grove lijnen... dus dat er bijv gewoon een paar kampen in die jungel staat, en dat er zegmaar niet een weg is... maar zegmaar net als GTA3 maar dan in de jungel wel First person natuurlijk, en dat die predator daar gewoon in rondloopt, en dat er gewoon wat quests zijn die je moet oplossen... ammo op? terug naar basis ofzo, dus best taktisch ook nog

Accessibility first

Verwijderd

Topicstarter
kijk en dat was nou de bedoeling van topic gwoon een beetje ergens naar toe fantaseren. replies kom maar, kom maar, kom maar _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :+
Pagina: 1