Jawel heb ik ook op een ander win2k machine Sp3. Geen id.FutureCow schreef op 03 oktober 2002 @ 16:50:
niemand verder die mijn probleem heeft?
Die error heb ik ook gehad op een tweetal classic Athlons. Een Celeron deed het wel. Allemaal met win2k SP2.
Misschien helpt dat??
Misschien helpt dat??
ik heb zelf gewone Athlon 1400 met 2k SP3 en geen 1 versie werkt dus
Verwijderd
kan iemand ff een link posten van de nieuwste versie van de proxy, ik heb volgens mij nog een oude.
Ik host wat webspace voor _Geus_, volgens mij overschrijft hij iedere keer de file gewoon, dus kan je geen oude downloaden. Teminste ik zie in die dir alleen staan:
Deze zijn te vinden op:
http://haranaka.dyndns.org/proxy/
dus bv:
http://haranaka.dyndns.org/proxy/eccpproxy.exe
code:
1
2
| dplist_add.exe eccpproxy_debug.exe eccpproxysource.zip dupes.exe eccpproxy.exe |
Deze zijn te vinden op:
http://haranaka.dyndns.org/proxy/
dus bv:
http://haranaka.dyndns.org/proxy/eccpproxy.exe
...
Verwijderd
Ik had toch een oude.
Kan ik gewoon de .exe vervangen. Aangezien er nog zo'n 200 punten in de buffer zit.
Kan ik gewoon de .exe vervangen. Aangezien er nog zo'n 200 punten in de buffer zit.
Ik geloof niet dat hij de buffer handler heeft gewijzigd dus dat moet kunnen.
Maar een backup kan natuurlijk nooit kwaad
Maar een backup kan natuurlijk nooit kwaad
Nu ook zonder stropdas
Verwijderd
Ik heb nu de nieuwste versie, maar als ik dp's wil versturen zegt ie altijd: "Tijdelijk uitgeschakeld ivp IP-stats". Het maakt niet uit welke opties ik aan/uit zet.
Ik weet dat ik de punten wel in een client kan zetten, maar ik wil ze via de proxy verzenden.
Ik weet dat ik de punten wel in een client kan zetten, maar ik wil ze via de proxy verzenden.
Als je de dplist die de proxy aanmaakt via een client verstuurt, dan geeft ie in de dplist.log alleen maar waarschuwingen dat alle punten niet goed zijn.. Dit komt omdat alle punten die op die proxy binnenkomen voorzien worden van een IP-adres waar de betreffende punten vandaan komen.. Daarom kun je die punten niet zomaar versturen, maar moet je eerst zorgen dat die IP-adressen er weer af gaan.. (bij mij i.i.g.)
ja klopt, en als je de stats maakt en je hebt bijv iets als dit:
192.168.0.2:I0X00blablafffffP17c6a8498e53blabla4832bVwGI130IDUsername en shit
192.168.0.1:I0X00blablafffffP17c6a8498e53blabla4832bVwGI130IDUsername en shit
Dan komt in de stats te staan:
Rank Handle DP's
1 192.168.0.2 5
dus wordt alles bij het eerste IP adres gedaan en kijkt hij verder niet meer naar de andere IP's
waarschijlijk is dat in de DPlist ff als tussen weg zodat je kunt zien of het allemaal werkt hij zal dit later wel weer weg halen als het idd goed werkt. en hopelijk lost hij dan dit probleem ook ff op. Als hij natuurlijk nog even ergens wat tijd kan vinden.
[PS] bij mij werkt ie nu wel weer nadat ik SP3 ge uninstalled heb en SP2 er weer op het lag dus aan SP3 waarom hij die fout melding gaf bij het opstarten [/PS]
Dan komt in de stats te staan:
Rank Handle DP's
1 192.168.0.2 5
dus wordt alles bij het eerste IP adres gedaan en kijkt hij verder niet meer naar de andere IP's
waarschijlijk is dat in de DPlist ff als tussen weg zodat je kunt zien of het allemaal werkt hij zal dit later wel weer weg halen als het idd goed werkt. en hopelijk lost hij dan dit probleem ook ff op. Als hij natuurlijk nog even ergens wat tijd kan vinden.
[PS] bij mij werkt ie nu wel weer nadat ik SP3 ge uninstalled heb en SP2 er weer op het lag dus aan SP3 waarom hij die fout melding gaf bij het opstarten [/PS]
ja , daarom heeft hij tijdelijk bij nieuwe verzie verzenden uitgeschakeld om te kijken of alles werkt (ook antwoord voor THE_VLADIMIR)Redboost schreef op 07 oktober 2002 @ 23:28:
Als je de dplist die de proxy aanmaakt via een client verstuurt, dan geeft ie in de dplist.log alleen maar waarschuwingen dat alle punten niet goed zijn.. Dit komt omdat alle punten die op die proxy binnenkomen voorzien worden van een IP-adres waar de betreffende punten vandaan komen.. Daarom kun je die punten niet zomaar versturen, maar moet je eerst zorgen dat die IP-adressen er weer af gaan.. (bij mij i.i.g.)
nog weer paar dingetjes (je blijft bezig...)
- bestandje zodat je net als met rc5 IP kan veranderen in naam (dus iets als 192.168.0.2 = Cleint 192.168.0.1 = FutureCow en ook 192.168.0.*= Netwerk )
- En in de log-file (log.txt) staat nu iets als dit:
'7-10-2002 22:30:14'192.168.0.2'FutureCow'14
dus:
'DATUM EN TIJD'IP'HANDLE'DP's
zou je daar Client versie nog aan toe kunnen voegen?
ik heb mensen met: VwGI130 en VwCL130j5(weet niet of die Vw er ook bij hoort?)
dus dat je net als met rc5 client versie hebt ookal gebruikt bijna iedereen dezelfde
- bestandje zodat je net als met rc5 IP kan veranderen in naam (dus iets als 192.168.0.2 = Cleint 192.168.0.1 = FutureCow en ook 192.168.0.*= Netwerk )
- En in de log-file (log.txt) staat nu iets als dit:
'7-10-2002 22:30:14'192.168.0.2'FutureCow'14
dus:
'DATUM EN TIJD'IP'HANDLE'DP's
zou je daar Client versie nog aan toe kunnen voegen?
ik heb mensen met: VwGI130 en VwCL130j5(weet niet of die Vw er ook bij hoort?)
dus dat je net als met rc5 client versie hebt ookal gebruikt bijna iedereen dezelfde
Woei! Weer genoeg te doen zie ik!
Dat in de dplist het ip adres wordt opgeslagen was inderdaad een tussenweg ... dat gaat als eerste aangepast worden.
Ik zal ook nog even een conversie progje schrijven zodat de punten die op dit moment in de dplist staan (dus met ip ervoor) met de gewone client geflushed kunnen worden.
Dat in de dplist het ip adres wordt opgeslagen was inderdaad een tussenweg ... dat gaat als eerste aangepast worden.
Ik zal ook nog even een conversie progje schrijven zodat de punten die op dit moment in de dplist staan (dus met ip ervoor) met de gewone client geflushed kunnen worden.
hoe kun je eigen van Proxy naar andere Proxy sturen?
Ik heb er dus 2 (1tje op 192.168.0.2 en 1 op 192.168.0.1 om eerst ff te testen)
maar als ik bij 192.168.0.2 dit invul: (oudere proxy waar je wel kunt sturen)
Host: 192.168.0.1
Url: 192.168.0.1
DP's: 10
da stuurt ie nix. Kun je van Proxy naar Proxy sturen? of moet je echt bijv. naar DukeBox?
Ik heb er dus 2 (1tje op 192.168.0.2 en 1 op 192.168.0.1 om eerst ff te testen)
maar als ik bij 192.168.0.2 dit invul: (oudere proxy waar je wel kunt sturen)
Host: 192.168.0.1
Url: 192.168.0.1
DP's: 10
da stuurt ie nix. Kun je van Proxy naar Proxy sturen? of moet je echt bijv. naar DukeBox?
hoe lang duurt het voor volgende versie denk je?
wil mij DP's wel weer eens dumpen
wil mij DP's wel weer eens dumpen
en nog een puntje die je er misschien bij kunt doen
- dat je kunt kiezen hoe je de log wilt hebben.
1 log.txt wordt namelijk is loop van de tijd wel heeel erg groot. het zou dan makkelijker zijn als je net als met rc5 kunt kiezen dat hij bijv een log maakt per dag. krijg je dus iets als log09102002.txt enzo.
- dat je kunt kiezen hoe je de log wilt hebben.
1 log.txt wordt namelijk is loop van de tijd wel heeel erg groot. het zou dan makkelijker zijn als je net als met rc5 kunt kiezen dat hij bijv een log maakt per dag. krijg je dus iets als log09102002.txt enzo.
als je hem niet op ip-stats maar op die andere (handle ofzo) zet dan gooit hij het aan de achterkant van de dplist en is er niks aan de hand
dat doe ik op dit moment todat geus weer wat tijd heeft
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
of je doet zo :_DPC_Scorpion schreef op 09 oktober 2002 @ 08:50:
als je hem niet op ip-stats maar op die andere (handle ofzo) zet dan gooit hij het aan de achterkant van de dplist en is er niks aan de hand
type dplist | cut -d":" -f2 > dplist2
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
is er nu al meer duidelijkheid over vernieuwingen?
Verwijderd
Whoeij krijg nu ook mooie foutmelding

alleen start hij de proxy wel op
ben alleen elke keer dp's kwijt als ik hem afsluit
lang leve de export knop
(alleen jammer dat de als je hem exporteerd hij de tijden ,11-10-2002 10:28:15, ook meeneemt in de export file
)

alleen start hij de proxy wel op
ben alleen elke keer dp's kwijt als ik hem afsluit
lang leve de export knop
Hmm nu dacht ik van ik zal ook weer ff voor de gein hem instaleren, kijken wat voor goed werkt _Geus_ alleen heeft gedaan.
Krijg ik ook een error, ik druk op de debug knop en mijn delphi 6 workd gestart en zie ik dit voor mijn neus. Misschien dat je er iets aan hebt _Geus_

edit:
Het gaat om een WinXP btw
Krijg ik ook een error, ik druk op de debug knop en mijn delphi 6 workd gestart en zie ik dit voor mijn neus. Misschien dat je er iets aan hebt _Geus_

edit:
Het gaat om een WinXP btw
[ Voor 0% gewijzigd door Haranaka op 11-10-2002 13:58 . Reden: Het gaat om een WinXP btw ]
...
Onder Wine doet ie t ook niet
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
good old nt4 as stable as a rock
hoe staat het nu met de proxy? Al wat meer verbeterd? ben wel benieuwd eigelijk
_Geus_ leef je nog? of heb je het veels te druk?
Schopt dit topic!
Ik ben eigenlijk ook aan het wachten aan een update zodat ik "tegoei" kan flushen...
Werkt tot nu toe goed op NT4 SP6.
Ik ben eigenlijk ook aan het wachten aan een update zodat ik "tegoei" kan flushen...
Werkt tot nu toe goed op NT4 SP6.
Does killing time damage eternity?
bij mij gaat ook alles prima heb ookal stats enzo gemaakt alles werkt dus meot alleen nog ff kunnen sturen
en dat je andere port enzo kun installen en die andere kleine dingetjes die ik boven heb staan zou ook wle mooi zijn
Om de poort waar de proxy op luistert te wijzigen is denk ik niet zo moeilijk, alleen de client flushd naar 80. Dus Dan moet je die ook aanpassen, dan moet je in de client zelf gaan rommelen en ik weet niet hoe makkelijk dat is...
...
nee hoor hoeft niet ik heb zelf al gezorgt dat ie op 81 draait. en dan ff in eccp map van client proxt.txt toevoegen 212.187.34.1 81 en dan werkt primaHaranaka schreef op 16 oktober 2002 @ 16:17:
Om de poort waar de proxy op luistert te wijzigen is denk ik niet zo moeilijk, alleen de client flushd naar 80. Dus Dan moet je die ook aanpassen, dan moet je in de client zelf gaan rommelen en ik weet niet hoe makkelijk dat is...
In de ini:
PROXY=212.187.34.1:81
Is het zelfde als een proxy.txt met daarin: 212.187.34.1 81
Hier mee stel je in OVER welke proxy het internet verkeer loopt.
Dat is niet hetzelfde als de DP_SERVER_HOST en DP_SERVER_URL instelingen (de proxy waar je HEEN flusht)
Die kun je naar mijn weten niet wijzigen. Behalve door in de source code lopen rotzooien.
PROXY=212.187.34.1:81
Is het zelfde als een proxy.txt met daarin: 212.187.34.1 81
Hier mee stel je in OVER welke proxy het internet verkeer loopt.
Dat is niet hetzelfde als de DP_SERVER_HOST en DP_SERVER_URL instelingen (de proxy waar je HEEN flusht)
Die kun je naar mijn weten niet wijzigen. Behalve door in de source code lopen rotzooien.
...
nou bij mij werkt het dus allemaal prima ik krijg gewoon blockjes over port 81 naar mijn eigen eccp proxy
ja inderdaad, OVER poort 81, je proxy (die van _Geus_) vangt die blokjes niet af op poort 81, die luistert naar poort 80.
...
ja maar ik heb die dus genetisch gemanipuleert (oid) dat ie dus wel naar 81 luisterd wat 80 is webserver al
das mooi kun je die kennis ook even delen met ons
Waarom zeg je dat niet meteen dan....
...
uhh dacht dat jullie dat wel door hadden kan wel ff de proxy op port 81 op internet zetten als jullie dat willen?
veel belangrijker is dat je even zegt welk commando je hebt gebruikt om de eccp proxy op poort 81 heb getweaked ......of wleke tool je daarvoor hebt gebruikt
Met ResoureHacker en dan zoeken naar 80 en dat verandert naar 81 en dat werkte doen. Maar toen ik nog een keer proberde wou hij de proxy niet meer opstarten. Dus je moet maar even proberen.
hmmm, 'k heb 'em ff getest (althans dat wilde ik, maar hij doet 't nie....)
'k heb 'em getest met Windows XP Pro (SP1) en Win98se hij geeft een ongeldige bewerking in w98, in XP Pro geeft ie helemaal niks
'k heb 'em getest met Windows XP Pro (SP1) en Win98se hij geeft een ongeldige bewerking in w98, in XP Pro geeft ie helemaal niks
I'm not weird, I'm a limited edition
Verwijderd
Heeft iemand stats proggie voor proxy client..
dus één die op de Ip nummers let die de proxyclient genereerd..??
liefst ook een die ook tijden enz.. meeneemt
iemand??
dus één die op de Ip nummers let die de proxyclient genereerd..??
liefst ook een die ook tijden enz.. meeneemt
iemand??
ZEKE:
ik heb er wel 1 (Eccp Stats) maar die zijn helemaal voor mij op maat gemaakt dat is niet ff makkelijk ff instellen ofzo.
ik heb er wel 1 (Eccp Stats) maar die zijn helemaal voor mij op maat gemaakt dat is niet ff makkelijk ff instellen ofzo.
Verwijderd
mhhh
zoiets zou ik natuurlijk ook op intranet kunnen zetten...
ik bedoelde eigenlijk gewoon een "winproggie"
dat effe een tof grafiekkie of tabbel maakt..
een proggie die uit een txt file (log van proxyclient) iets tofs kan toveren.
zoiets zou ik natuurlijk ook op intranet kunnen zetten...
ik bedoelde eigenlijk gewoon een "winproggie"
een proggie die uit een txt file (log van proxyclient) iets tofs kan toveren.
edit:
Ben nu bezig met MS-access werkt ook wel maar kost effe wat tijd om het uit te vogelen..
heb nu een intranet pagina inelkaargezet die zijn gegevens uit het log van de proxyclient haalt heb nu alleen nog een probleemje met het op datum zetten maar dat zal niet zo moeilijk zijn (al ben ik er al effe mee bezig, hij wil hem alleen op A->Z zetten NARF.. ) maar daat kom ik wel uit..
is in iedergeval een pagina die zichzelf update
Ben nu bezig met MS-access werkt ook wel maar kost effe wat tijd om het uit te vogelen..
heb nu een intranet pagina inelkaargezet die zijn gegevens uit het log van de proxyclient haalt heb nu alleen nog een probleemje met het op datum zetten maar dat zal niet zo moeilijk zijn (al ben ik er al effe mee bezig, hij wil hem alleen op A->Z zetten NARF.. ) maar daat kom ik wel uit..
is in iedergeval een pagina die zichzelf update