Sateliet over de PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 267 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• ebras
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-02 02:07
Woon inmiddels in Italie, zijn een beetje aan het rondsnuffelen naar decoders e.d. Het aanbod is beneden onze wens, de prijzen zijn absurd 8)7 . Dacht ik, misschien kunnen we de laptop de duer uit doen en een mooie pc aanschaffen.

De vraag. Wat heb je nodig om sateliet tv ontvangs te hebben? Er staat een schotel op het dak, maar een nieuwe aanschaffen is ook geen punt. We willen graag de NL zenders en een zooi Engelstalige zenders en wat Italiaanse shit binnenhalen.

Kan iemand me uit de brand helpen. Ik ben op dit gebied absoluut onbekend.
_/-\o_

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:36

Sport_Life

Solvitur ambulando

Sateliet.pagina.nl satelliet.pagina.nl :) En als je sateliet over de pc wilt moet je toch ook een abo nemen ?? Ik snap je vraag niet helemaal...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• ebras
Goed, er schijnen PCI video kaarten op de markt te zijn die functioneren als een decoder. Ja, je zou dan ook een abo nodig hebben, of misschien zijn er cracks?

Dus:
1- Welke hardware is er nodig?
2- Welke software en evt. abo heb je nodig?

• ebras
PS, sateliet.pagina.nl :r

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

ebras schreef op 03 september 2002 @ 16:00:
Goed, er schijnen PCI video kaarten op de markt te zijn die functioneren als een decoder. Ja, je zou dan ook een abo nodig hebben, of misschien zijn er cracks?

Dus:
1- Welke hardware is er nodig?
2- Welke software en evt. abo heb je nodig?
1: Aan een TV-kaart heb je genoeg
2: Software zit bij TVkaart / gewone abo van sateliet ontvanger

Op de TVkaart zit namelijk net zo'n ingang als op de decorder waar de schotel in kan.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1 | Stevens Super Flight '25

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

Offline, kan ik ook niet ruiken (maand geleden bestond ie nog)

Google dan maar...

• Rum
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-03 13:06

Rum

• Sport_Life

Sport_Life

Solvitur ambulando

• ebras
:o

Verwijderd

Heel simple, schotel, digitale LNB en een DVB kaart voor in je computer. Daarna alleen nog ff zoeken naar progjes als Multidec en een key downloaden :)

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-08 22:58

S1W

DVB kaart ? Wasda :?

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:39

bloody

0.000 KB!!

nope

• ebras
!!! weethet !!!
_/-\o_

Verwijderd

Een DVB kaart (bv. Hauppauge wintv DVB-s) is een kaart die je rechtsreeks aan de LNB van je schotel kan hangen. Je kan daarbij een cardreader kopen zodat je volledig legaal Canal+ abbonementje kan aanvragen. Je kan echter ook het bovengenoemde tooltje of varianten downloaden en even uitzoeken waar de key's gepubliceerd worden en je kan TV kijken. Een vorm van Kazaa maar dan geavanceerder
Pagina: 1