Ik heb nu voor de zoveelste keer hetzelfde probleem bij spellen die gebouwd zijn op de Q3 engine (Q3, SoFII, RTCW etc.)
Na een paar keer gespeeld te hebben krijg ik super donker beeld en zie niemand lopen. Als ik de Gamma (brightness of hoe ze het ook noemen, dat verschilt per game) aanpas, krijg ik in het scherm onder de ~ de melding: "SetDeviceGammaRamp failed".
Specs:
Asus A7V (via chipshit)
AMD tbird 1330
Elsa Galdiac 516 (GF2ti) AGP
WinXP (onder 2K hetzelfde prob.)
Ik krijg met Google zeer weinig relevante hits (voornamelijk posts in forums waar de oplossing niet gegeven wordt) en 1 hit binnen GoT, namelijk een thread binnen SP over SoFII, maar ook daar geen oplossing).
Iemand een idee waar dit aan ligt, of wat ik moet doen om het te voorkomen?
Na een paar keer gespeeld te hebben krijg ik super donker beeld en zie niemand lopen. Als ik de Gamma (brightness of hoe ze het ook noemen, dat verschilt per game) aanpas, krijg ik in het scherm onder de ~ de melding: "SetDeviceGammaRamp failed".
Specs:
Asus A7V (via chipshit)
AMD tbird 1330
Elsa Galdiac 516 (GF2ti) AGP
WinXP (onder 2K hetzelfde prob.)
Ik krijg met Google zeer weinig relevante hits (voornamelijk posts in forums waar de oplossing niet gegeven wordt) en 1 hit binnen GoT, namelijk een thread binnen SP over SoFII, maar ook daar geen oplossing).
Iemand een idee waar dit aan ligt, of wat ik moet doen om het te voorkomen?