🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Normaal gesproken zou ik ook zeggen: je zal wel nix geflutst hebben, maar ik mis zelf ook plm 7000 blokjes in m'n stats van de 20ste. M'n logs laten wel wat random en random dupes zien, maar bij lange na geen 7000, eerder een stuk of 50.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
nou ja, die blokjes komen wel weer boven...
ik schat dat het toch maar zo'n 300 waren.
ik schat dat het toch maar zo'n 300 waren.
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Als het er morgen niet is zou ik even een beleefd mailtje naar <a href="mailto:ivo@distributed.net">ivo@distributed.net</a> sturen met een duidelijke uitleg van wat je hebt gedaan, waarheen je hebt geflushed (+ hoeveel) en met de vraag of hij er even naar wil kijken. Kan gewoon in het Nederlands.
We spend our years as a tale that is told
Na wat her-opnieuw-re-over-na-checken, blijkt mijn probleem bij mijn pproxy te liggen, die blijkbaar maar beperkte dupe-checks doet.
Ik krijg doodleuk (van een andere pproxy) 2 dagen achter elkaar 6000 dezelfde gekraakte blokjes, zonder dat daar een buffer gerecycled word. Morgen ga ik dat ding ff nader inspecteren, mijn gok tot dusver is dat die pproxy 2 maal gestart is of zo.. en dezelfde blokjes 2 keer uitdeelt.
Ik krijg doodleuk (van een andere pproxy) 2 dagen achter elkaar 6000 dezelfde gekraakte blokjes, zonder dat daar een buffer gerecycled word. Morgen ga ik dat ding ff nader inspecteren, mijn gok tot dusver is dat die pproxy 2 maal gestart is of zo.. en dezelfde blokjes 2 keer uitdeelt.
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
Pagina: 1