Toon posts:

tijdsduur TI 4600

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist een GF 4 TI 4600 van asus gekocht, nu vroeg ik me af hoelang deze meegaat. Wanneer moet ik weer een nieuwe aanschaffen. Ik ben 100% gamer dus wil graag altijd alle games op beetje normale instellingen kunnen spelen. Betekend dit dat ik alweer voor de volgende moet gaan sparen....???

Verwijderd

Over een halfjaar is ie alweer oud...

Mijn Gef 3 ook gekocht voor 1200 guldens :/ :X en nu alweer budget :'(

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Volgens mij had je nu een radeon 9700 moeten kopen, deze is veel sneller dan een ti4600 en maar iets duurder meestal. Als je nu niet geen zin hebt om veel geld uit te geven, moet je een ti4200 kopen en die een beetje (beetje veel :D ) overklokken.

Misschien was het ook slimmer geweest om voor de aanschaf van je ti4600 dit topic te openen, of beter nog: reviews en andere topics lezen!

Hier komt iets hips te staan

Verwijderd

tegen dat tijd dat je iets hebt gekocht is het al weer verouderd dus maakt niet uit of je nou net nog een weekje w8 op iets omdat de prijzen omlaag gaan want de prijzen blijven omlaag gaan en eer komen steeds betere/nieuwere producten

Verwijderd

Topicstarter
Ach.. hij koste bijna niks.. 320 ofzo.. dus.. dat moet toch uitkunnen..

• Shook
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-09-2024

Shook

Go!

je zal nog een leuke tijd door kunnen met deze kaart. Weet wel dat je aardig wat hebt betaald voor je huidige kaart en dat prestatie/cash verhouding een beetje negatief uitvalt. Maar denk er maar aan, dat je over 1 jaar wel weer een nieuwe wilt en dus een paar maanden later een nieuwe wil kopen. Weet dan ook dat je deze kaart weer kan doorverkopen voor een 60 à 80 euro ;) (zo doe ik het ook)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:49
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 15:16:
Ach.. hij koste bijna niks.. 320 ofzo.. dus.. dat moet toch uitkunnen..
320 euro????? 8)7
de mijne koste 389 euro, gister besteldt :'(
maar ach, dan heb je ook wat, en je kan er een aardige tijd mee vooruit :)

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 15:11:
Over een halfjaar is ie alweer oud...

Mijn Gef 3 ook gekocht voor 1200 guldens :/ :X en nu alweer budget :'(
Hij is misschien wel "oud", maar toch nog zeker goed genoeg om "alle games op beetje normale instellingen te kunnen spelen".
Ik denk dat je met je ti4600 iig wel zo'n 2 jaar vooruit kan.

Verwijderd

Tsja hier valt erg weinig over te zeggen. De economische levensduur van hardware is sowieso veeeeeeeeeeeel korter dan de technische levensduur, dus niet echt iets om je druk over te maken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.