Heeft iemand een tip voor mij welk race stuur ik moet kopen? Als het kan met force feedback. En hoe duur is het??
Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn Logitech Wingman Formula Force.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V156 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Guillemot Force Feedback Racing Wheel
(dat ferrari ding)
is echt de beste die je krijgen kunt..
De meeste stuurtje zijn behoorlijk rammel en liggen niet lekker in je hand. De guillemot is niet zo'n plastic ding
(dat ferrari ding)
is echt de beste die je krijgen kunt..
De meeste stuurtje zijn behoorlijk rammel en liggen niet lekker in je hand. De guillemot is niet zo'n plastic ding
Verwijderd
Enige nadeel is dat 1 klepje na zoveel weken afbreekt. We krijgen er op het werk een stuk of 5 per week terug met hetzelfde probleem
Verwijderd
da's waar ik heb de mijne ook al met een reparatie setje moetem repareren
maaruh die stuurtjes die op dit moment verkocht worden, is dat geen "verbeterde" versie ?
ik heb de mijne nu ongeveer een jaar
maaruh die stuurtjes die op dit moment verkocht worden, is dat geen "verbeterde" versie ?
ik heb de mijne nu ongeveer een jaar
Verwijderd
Ik heb het MS stuurwieltje. Loopt lekker. Geen last van afbrekende knoppen achter het stuur omdat ze IN het stuurtje zitten. Ligt verder zeer prettig in de hand.
Verwijderd
Ik heb zelf het Guillemot ferrari stuurtje met force feedback. Ik denk dat als je geen force feedback nu koopt dat je er later spijt van krijgt. Als je te weinig geld hebt moet je gewoon ff doorsparen 
FF rules
FF rules
ik heb zelf een Logitech, dioe is helemaal perfect. alleen word deze niet meer verkocht omdat hij te duur is om ze te produceren, dus daarom is er de nieuwe Logitech wingman GP force(zoiets), deze heeft tandwielen netzoals de Microsoft. mijn oude logitech wingman formula force werkt met staal kabel.
het nieuwe stuurtje kost fl 225,- bij Mycom(mijn stuurtje koste fl 380,-) en bij dynabyte fl 250,- het stuurtje is rood is kleiner dan de vorige versie en heeft een kleinere ondergrond waar de pedalen op zijn gemonteerd, dit stuur zelf is ook niet zoals zij voorganger helemaal van leer maar een meerendeel plastic en waar je hem vasthoud is van leer. Maar verder stuurt hij goed beide vrienden van hebben hem gekocht en zijn er enthousiast over. wij zijn nu met zijn 3-en GP aan het spelen via LAN met force. :):)
het nieuwe stuurtje kost fl 225,- bij Mycom(mijn stuurtje koste fl 380,-) en bij dynabyte fl 250,- het stuurtje is rood is kleiner dan de vorige versie en heeft een kleinere ondergrond waar de pedalen op zijn gemonteerd, dit stuur zelf is ook niet zoals zij voorganger helemaal van leer maar een meerendeel plastic en waar je hem vasthoud is van leer. Maar verder stuurt hij goed beide vrienden van hebben hem gekocht en zijn er enthousiast over. wij zijn nu met zijn 3-en GP aan het spelen via LAN met force. :):)
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Ik heb zelf ook zo'n Guillemot Force Feedback Racing Wheel, en ik heb er nog geen problemen mee gehad. Ik vind hem waanzinnig!! Need For Speed 5 Rulez!! Een vriend van mij heeft hem ook, en raced er met net zo'n plezier mee als ik !
What the heart requires may never be understood by the mind!
Pagina: 1