Win4lin installeren

Pagina: 1
Acties:

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Topicstarter
Ik wil graag een goede windows emulator hebben en de reviews over win4lin waren wel goed. Ik vraag me nu wel nog af of ik dit gratis kan gebruiken. Ik heb de installer gedownload en kan hem draaien, maar ik heb geen licence code.
Ik heb in mijn meelbox gekeken en daar heb ik wel een meeltje staan dat mijn account is aangemaakt en er staat een password in, maar dus geen licence code. :)
Zie ik iets over het hoofd of moet ik betalen.

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Verwijderd

Lijkt me dat je een beperkte versie hebt dan wel in tijd dan wel in functionaliteit. Win4lin is voor zover ik het weet geen free software.

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-05 14:03
Duh, tis een commercieel product, daar moet je gewoon voor betalen, win4lin is eigenlijk alleen interessant nu vmware geen express licensie heeft en dus veel meer is gaan kosten

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

ik vind vmware toch net iets beter maar dat is mijn mening.
maar wat is nu precies het probeem? je kunt win4lin gebruiken maar je hebt geen license of iets betaald :?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Verwijderd

Ja, evaluatieversie lijkt me? Je kunt 'm gratis gebruiken als je de illegale versie hebt. Dus als je het echt nodig hebt zou ik het kopen (logisch heh ;)). Anders gebruik je WINE.

Win4linux draait beter dan VMware. VMware support echter meer OSen. Win4lin maar 1 gast en 1 host system :)

• irondog
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05-2025

irondog

alle dingen moeten onzin zijn

Topicstarter
Mijn probleem is:
ik wil win4lin gebruiken maar wil nix betalen.

Kan dat?

Opmerking: wine is egt brak, win4lin lijkt me beter. Kweet niet waarom. Natuurlijk verw8 ik geen wonderen van een emulator.

[P5B deluxe] [Core2Duo 6300] [2 X 1GB DDR2] [GF FX7300] [320 GB WD] [Gentoo] [VISTA]

Verwijderd

irondog schreef op 04 september 2002 @ 14:15:
Mijn probleem is:
ik wil win4lin gebruiken maar wil nix betalen.

Kan dat?

Opmerking: wine is egt brak, win4lin lijkt me beter. Kweet niet waarom. Natuurlijk verw8 ik geen wonderen van een emulator.
Nee dat kan niet. En verder informeren op dit forum is een warez request waar denk ik een sanctie op staat. Helaas.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2002 14:21 . Reden: + [spatie] ]

Pagina: 1