Toon posts:

[XP Pro ENG] Crashen van User Accounts

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb pas geleden (voor vakantie) mn pc'tje overniew moeten instaleren vanwege een gecrashte harde schijf. Ik heb er de Engelse XP geinstalleerd (omdat de nederlandse slecht is vertaald en niet goed geript was. Deze gaf ook diverse errors tijdens de install vanuit dos).

Na enige tijd begonnen mijn user accounts raar te doen. Ik heb namelijk een eigen account (nader te noemen als Gertsan) en een 2tal accounts voor mijn netwerk en de Administrator.

Na enig gebruit gaf mijn windows na het opstarten als Gertsan de volgende message: "Your User Account is corupt. Please contact you administrator". Dit is de 4de keer dat mij dat overkomt. Vaak gebeurde dit na het (de)installeren van software, maar dit probleem kwam zonder oorzaak. Ik heb file NTUser.dat (of zoiets) gecopieerd van mijn admin naar mijn gertsan account. Dit ging goed, maar diverse gegevens van programmas waren niet present.

Ook waren ineens al mijn RESTORE POINTS verdwenen.

Aan jullie de vraag: Hoe kan die en wat kan ik er aan doen???

• Diaboluzzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-04-2025

Diaboluzzz

Dreikwarter !

opzich denk ik dat je je ntuser.dat niet had moeten kopieren, die zijn uniek :P

ten tweede creer gewoon eens een nieuwe account, administrator account, en ga dan es kijken of die ook crasht naar een tijdje.
als hij dat idd doet dan denk ik dat je somehow niet alle xp files hebt weggegooid tijdens je nieuwe install.

http://www.NUiPhone.nl/