Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Wat ben je aan het doen/proberen, waarom en wat wil je er mee bereiken, welke CAB, bij welk programma onder welk OS en gaat er precies fout?
Wat voor melding geeft hij dan?
En is het uberhaupt wel mogelijk om de .inf-bestanden handmatig te installeren?
En is het uberhaupt wel mogelijk om de .inf-bestanden handmatig te installeren?
Met win98 is er een tooltje voor weet alleen de naam niet meer
iets met 3 letters . . .
zoek het ff voor je op
zoek het ff voor je op
There is no art to find the minds construction in the face
Goed, ik heb een CAB file met de volgende bestanden:
- msxml4.inf
- msxml4.dll
- msxml4a.dll
- msxml4r.dll
Dit is een redistributable van de Microsoft XML parser SDK versie 4.
Als ik het bestand uitpak en met m'n rechtermuisknop klik op msxml4.inf dan krijg ik een pulldown menuutje met onder andere 'install'. Als ik dit aanklik krijg ik de volgende melding:
"Installation failed".
Nu staat mij er iets van bij dat als je een .CAB file hebt met een .INF file erin, dat je die dan op een andere manier moet installeren.
Nu is mijn vraag dus: hoe moet ik hem installeren?
Nu duidelijk?
- msxml4.inf
- msxml4.dll
- msxml4a.dll
- msxml4r.dll
Dit is een redistributable van de Microsoft XML parser SDK versie 4.
Als ik het bestand uitpak en met m'n rechtermuisknop klik op msxml4.inf dan krijg ik een pulldown menuutje met onder andere 'install'. Als ik dit aanklik krijg ik de volgende melding:
"Installation failed".
Nu staat mij er iets van bij dat als je een .CAB file hebt met een .INF file erin, dat je die dan op een andere manier moet installeren.
Nu is mijn vraag dus: hoe moet ik hem installeren?
Nu duidelijk?
Anoniem: 51827
En die inf file kun je installeren met een klik op de rechter muisknop en dan op installeren drukken.
Klopt, maar ik heb nog meer van dit soort cab's die wat ingewikkelder zijn, en die ik dus ook handmatig zou willen kunnen installeren.Anoniem: 63592 schreef op 03 september 2002 @ 15:17:
Lijkt mij dat als je de dll's registreert, dat al voldoende is.
Misschien eerst even het draadje lezen voordat je replyt?Anoniem: 51827 schreef op 03 september 2002 @ 15:38:
En die inf file kun je installeren met een klik op de rechter muisknop en dan op installeren drukken.
In jouw geval moet je eerst even winzip pakken om de cab file uit te pakken naar een tijdelijke directory.Anoniem: 51827 schreef op 03 september 2002 @ 15:38:
Daarna die inf file installeren vanuit die tijdelijke directory, met de rechter muisknop.
Winzip kan namelijk naast zip files ook cab files uitpakken, een cab file is ook een soort "archief" bestand.
Je kan best 1 file opstarten vanuit een archief bestand, maar niet als hij daarvoor ook de andere bestanden uit dat archief bestand nodig heeft,
want dan kan hij ze niet vinden.
P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB
Pagina: 1