☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Weet je zeker dat je de bestanden (die je bewerkt in WordPad, WORD, whatever) de extensie .htm of .html hebben ipv. .doc?
Pagina's altijd bewerken in echte texteditor (notepad, editpad, ultra-edit) of HTML-editors (Frontpage en Dreamweaver etc.)
opens maar eens een word-document in kladblok: hetzelfde effect!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
In eerste instantie gebruikte ik kladblok (notepad). Ik heb het met Wordpad geprobeert omdat ik dacht dat het misschien aan kladblok kon liggen.BtM909 schreef op 03 september 2002 @ 13:40:
Wordpad is geen kale texteditor, maar een RICH TEXT EDITOR!
Weet je zeker dat je de bestanden (die je bewerkt in WordPad, WORD, whatever) de extensie .htm of .html hebben ipv. .doc?
Pagina's altijd bewerken in echte texteditor (notepad, editpad, ultra-edit) of HTML-editors (Frontpage en Dreamweaver etc.)
opens maar eens een word-document in kladblok: hetzelfde effect!
Als je een bestand de extentie .txt geeft slaat Wordpad het ook als gewone tekst op. Daar krijg je dan zelfs nog een melding van.
/▌
Gebruik dus idd een goeie editor - van UltraEdit weet ik dat 'ie deze conversie probleemloos uitvoert.
En als dat het niet is: gelieve een stukje voorbeeldbagger te posten
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
En ik heb nog nooit problemen gehad met dit soort dingen.
1
2
3
4
| <html>? <head>? ? <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">? |
heb de vraagtekens er zelf weer achter gezet want die worden niet mee gecut and paste.
In Kladblok ziet dit er trouwens iedere keer zo uit als ik het heb opgeslagen:
1
| <html><head><meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> |
/▌
Bij mij staat het ook op auto en alles onder asci-bestanden valt heb ik toegevoegd aan mijn FTP progje. Tot nu toe had ik ook nooit problemen. Er zal wel iets kapot zijn bij mij maar of het in de software (kladblok, windows, ftpprogje) of in de bestanden zitYogho schreef op 03 september 2002 @ 14:49:
Ik heb mijn FTP programma op "Auto" staan, dus hij kiest zelf tussen ascii en binair. En ik verwerk tekst (lees: programmeer) met editplus 2.
En ik heb nog nooit problemen gehad met dit soort dingen.
Als ik in Ultraedit de backupbestanden open krijg ik een melding of ik wil converteren naar het DOS formaat. Het zit dus toch in de bestanden. Ik denk dat het probleem dan ook opgelost is als ik Ultraedit blijf gebruiken in plaats van kladblok. Bedankt Rataplan
/▌
Verwijderd
Probeer die 'auto' er dan toch maar af te halen, want waarschijnlijk staan de instellingen zo, dat 'ie ze toch binair overstraalt. Probeer hard ASCII (jawel, dubbel I hoor) over te zenden en dan wederom met UltraEdit te openen.Marzman schreef op 03 september 2002 @ 14:59:
[...]
Bij mij staat het ook op auto en alles onder asci-bestanden valt heb ik toegevoegd aan mijn FTP progje. Tot nu toe had ik ook nooit problemen. Er zal wel iets kapot zijn bij mij maar of het in de software (kladblok, windows, ftpprogje) of in de bestanden zit
edit:
Als ik in Ultraedit de backupbestanden open krijg ik een melding of ik wil converteren naar het DOS formaat. Het zit dus toch in de bestanden. Ik denk dat het probleem dan ook opgelost is als ik Ultraedit blijf gebruiken in plaats van kladblok. Bedankt Rataplan![]()
Dubbel I, dat doe ik altijd foutVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 15:28:
[...]
Probeer die 'auto' er dan toch maar af te halen, want waarschijnlijk staan de instellingen zo, dat 'ie ze toch binair overstraalt. Probeer hard ASCII (jawel, dubbel I hoor) over te zenden en dan wederom met UltraEdit te openen.
Ze zijn nu al kapot. Ik heb al met de orginele bestanden op de server zitte kloten onder het mom van ik heb toch een backup op een cd'tje
/▌
Kan invloed hebben...
[Hier had mijn handtekening kunnen staan]
/▌