Toon posts:

TB 800@??? met Cooler High Quality(van norrod)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.norrod.nl/site/images/processoren/Cooler_HighQuality.jpg
Wat is de beste manier om mijn TB over te clocken ? Ik heb mijn Tb al geunlocked. En mijn multipleier wil alleen maar op 8.5 !! Als ik hem op 9 zet dan gaat hij weer op 800 draaien. FSB kan vrij hoog bij mij ik had hem al stabiel op 114 Mhz staan. Maar hoe ver kan ik eigenlijk gaan met luchtcooling?

Config:
TB 800@880 (FSB 110)
Asus A7V
128 SDRAM (PC100)
Matrox G400 32MB DH
Maxtor 15.3 GB 7200RPM 2Mb buffer
E-tech ISDN kaart
Symbios SCSI kaartje
Plexotr 412i (brander)
Plextor 40X

• f1r3b4ll
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:38
hej, volges mij heb je niet goed gekleurd. eigenlijk weet ik dat vrijwel zeker.

zelf had ik het ook met me Duron 700. op 750 draaide ie perfect, maar als ik hem op 800 zette, vloog ie weer terug naar 700. gewoon ff gummen en opnieuw inkleuren.

wat betreft de cooler van Norrod:

zelf heb ik die "High-tech cooler" ook gehad, maar ik vind het maar een baggerding!!
hij is 2x zo duur als een spire en hij presteert ook nog veel slechter!!

ik denk dat je hem met deze norrod-koeler hoogstens op 900-950 krijgt.

als je echt hoger dan 1 Ghz wilt, neem dan een Alpha of GlobalWin (FOP38, mijn persoonlijke favoriet), of begin met waterkoeling, wat ofcorz vele malen effectiever is. ik ga er zelf ook mee beginnen.

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan je die FOP38 heb beste kopen (het goedkoopst)? Het liefst wel in Nederland ! Waar kan ik die Tb dan op draaien ? is er ook al een + versie van die FOP38 ?

p.s. hoe ziet zo'n FOP38 er uit ?

• f1r3b4ll
ik geloof dat narwal hem bijna binnenheeft (www.narwal.nl). als je hem wilt hebben, zou ik tijdig reserveren, anders zijn ze al weer weg!!!

ik heb er eentje bij www.frozen-silicon.de gehaald.

hij maakt wel lawaai, maar koelt als de beste, en past ook nog goed op me KT7! (wat met een orb/spire wel eens problemen geeft).

🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 10:16

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Die 'High quality' cooler van de Norrod, is dat echt zo'n baggerding? En hoe zit het dan met de standaard coolermaster die bij mijn duron zat? is dat ook bagger? Een enorme herrie maakt ie wel, hoewel ik niet weet hoeveel herrie een andere maakt...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

• f1r3b4ll
in principe is elke koeler wel redelijk, maar als je gaat vergelijken vallen de standaardmodelletjes pas echt uit de boot (zie boven).

neem gewoon een Spire, goedkoop en MEGA goed!!!

THAT's ALL!!

Pagina: 1