wie weet een 8p alles-in-een apparaat (ADSL, switch, router)

Pagina: 1
Acties:

• lankras
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-06 16:33
Weet iemand van het bestaan van een 7 of 8 poorts router, met ingebouwde switch, die ik ook nog eens direct op de splitter voor ADSL kan aansluiten? (dus met ingebouwde ADSL modem)

Mijn probleem is het volgende; met mijn huisgenoten wil ik het Zon Breedband Family abo nemen. Daar krijg je een USB modem bij en das dus niet handig als je met 6 personen wil internetten.

Een ouwe pc als proxyserver neerzetten is geen optie. Niemand van ons heeft zin in een pc op zijn/haar kamer die 24/7 draait. Ook het combineren van een 4-poorts apparaat met een losse switch heeft geen voorkeur, want op de plek waar die apparaten zouden moeten komen zit maar 1 stopcontact en bovendien moet het m.i. gewoon met één apparaat kunnen.

Ik heb de sites van Repotec, E-Tech, 3Com en Alcatel en de search van GoT al uitgecheckt zonder veel resultaat. Dit alles-in-één apparaat van E-Tech kwam nog het dichtst in de buurt, maar heeft maar 4 LAN poorten.

Verwijderd

Bij mijn weten is 4-poorts het maximale (ik heb ook gezocht :+ ). Nu heb ik die E-tech maar gekocht en een losse switch (maar die had ik al).

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 12:37:
Bij mijn weten is 4-poorts het maximale (ik heb ook gezocht :+ ). Nu heb ik die E-tech maar gekocht en een losse switch (maar die had ik al).
die ik ook nog eens direct op de splitter voor ADSL kan aansluiten? (dus met ingebouwde ADSL modem)
:)

They made me do it.

Verwijderd

lol... :+

Maar waarom gebruik je dan op dat ene stopcontact niet een stekkerdoos als je toch meer aansluitingen nodig hebt?

• lankras
  • Laatst online: 24-06 16:33
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 12:45:
lol... :+

Maar waarom gebruik je dan op dat ene stopcontact niet een stekkerdoos als je toch meer aansluitingen nodig hebt?
Heheheheh daar zat ik al op te wachten. Eigenlijk ben ik gewoon een neuroot 8)7 en wil ik t gewoon graag allemaal in één kastje hebben omdat dat netter is.

Bovendien is de prijs van één apparaat vaak lager dan twee losse apparaten.

• Duur!
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

Als je eens bij netgear kijk die hebben iig routers met een switchs met veel pporten
Die routers hebben ze ver ik weet voor kabel, ISDN, analoog en ik dacht ook voor DSL, alleen misschien wel de amerikaanse variant.. maar dat kun je zo uitzoeken... (www.netgear.com is erg traag maar werkt wel)

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Pagina: 1