[eccp] Personal Proxy mem overflow

Pagina: 1
Acties:

• bitwizz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-03 13:06
Al een enkel dagen gebruik ik de eccpproxy om de punten te verzamelen van de pc's die ik in beheer heb. Deze heb ik gevonden op [rml][ ECCP] Personal Proxy[/rml].

Maar deze geeft ongeveer om de 26 uur dat het geheugen vol is.
1 x is het programma vast gelopen in ben ik ongeveer 9000 punten verloren :'(.

De server beschikt over 64 MB intern 200 MB virt. En is als eccpproxy niet aanstaat ongeveer 50 MB belast.
Het programma werkt op een winNT 4 server sp6a

Wie kan mijn helpen?

Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue

Verwijderd

9000??? allemensen! geen backup gemaakt of zo? Je moet -Geus- hebbe hiervoor, die heeftem gemaakt. Er zijn trouwens een aantal updates geweest van de proxy, misschien dat je een oude versie hebt.

• bitwizz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-03 13:06
Kon geen backup maken systeem zat vast. :'(.

En Waar kan ik -Geus- vinden?

Bestuurder van een KIA EV6 77,4kwh RWD GT-Line - Yacht Blue

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

Of hij komt zo hierheen en anders moet je dadelijk even in de ECCp-hitparade kijken (die om de een of andere reden vandaag wat op zich laat wachten).
Anders check je even wat oudere hitparades en klik je even op zijn profile. Kan je hem wellicht ICQ-en of mailen.

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Verwijderd

Dit is inderdaad een bekende fout in de proxy. Er zaten in de oude versie nog een paar geheugenlekken, vandaar. Ik ben bezig aan een nieuwe versie, die zal vandaag of morgen wel af zal zijn :Y)

Wat je had kunnen doen is de optie autosave gebruiken, die bijv. om de 2 minuten een backup maakt. Als de proxy dan is vastgelopen kun je de backup veilig stellen.
Dus niet de proxy weer starten want dan wordt de backup weer overschreven! (ook die fout is er in de nieuwe versie uit.)

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Misschien een idee om de pc's langs te lopen voor de dplist.log file, daar kan je die 9k weer uithalen dan..
Pagina: 1