ik weet niet zeker of ik het hier moet plaatsen... (als het fout is schop hem dan maar naar het goede topic toe)
Ok het volgende. Ik heb hier een windows 2000 domain met 125 users ..
Die hebben allemaal als primaire group domain users.. en kunnen dus bijna niks.
Nu heb ik MS Office geinstalleerd en nu start ik Powerpoint en wil ik een organogram maken.. kan dat niet omdat office nog een onderdeel moet installeren en dat slaat hij niet op omdat de user te weinig rechten heb..
dit is 1 probleem
het volgende is dat als ik een software pakketje lokaal wil installeren onder de user kan dat niet die heeft teweinig rechten dus dan installeer ik het als administrator en als ik het pakketje start werkt het (onder het administrator account) start ik opnieuw op en log ik in onder de user werkt het pakketje dus weer niet omdat hij teweinig rechten heeft...
ik hoop dat iemand hier een oplossing of workaround voor weet.
ps. ik heb al zitten zoeken op technet enz..
Ok het volgende. Ik heb hier een windows 2000 domain met 125 users ..
Die hebben allemaal als primaire group domain users.. en kunnen dus bijna niks.
Nu heb ik MS Office geinstalleerd en nu start ik Powerpoint en wil ik een organogram maken.. kan dat niet omdat office nog een onderdeel moet installeren en dat slaat hij niet op omdat de user te weinig rechten heb..
dit is 1 probleem
het volgende is dat als ik een software pakketje lokaal wil installeren onder de user kan dat niet die heeft teweinig rechten dus dan installeer ik het als administrator en als ik het pakketje start werkt het (onder het administrator account) start ik opnieuw op en log ik in onder de user werkt het pakketje dus weer niet omdat hij teweinig rechten heeft...
ik hoop dat iemand hier een oplossing of workaround voor weet.
ps. ik heb al zitten zoeken op technet enz..