adsl splitter, waar te koop in Amsterdam ?

Pagina: 1
Acties:

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-08 21:09
ivm aansluiten cistron adsl abonnement heb ik een adsl splitter nodig
heeft iemand enig idee waar ik die in amsterdam (of omgeving?) kan halen ?
primafoon en kpn bussinesscenter hebben het niet liggen (nee kunt u online bestellen, met de levertijd van onbekend...)
eigenlijk gewoon zsm nodig..

thnx alvast

https://www.strava.com/athletes/2323035

Verwijderd

Zelfde probleem heb ik hier... |:(

Maar je kunt hem bestellen bij de Routershop Euro 34 (incl BTW) , dan heb je hem de volgende dag...
Of ff fietsen naar Soest of Rotterdam. Toevallig woon ik in Spijkenisse, dus kan ik hem afhalen... :7

Verwijderd

Inderdaad gewoon effe bestellen bij de routershop. Kan je de volgende dag het al afhalen.

Verwijderd

Stiekem heb je hem helemaal niet nodig. Heb KPN gebeld omdat hij misschien kapot was. Toen zeiden ze haal hem er eens tussenuit. En Voila hij deed het gewoon.

• Kjev
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 13:29:
Stiekem heb je hem helemaal niet nodig. Heb KPN gebeld omdat hij misschien kapot was. Toen zeiden ze haal hem er eens tussenuit. En Voila hij deed het gewoon.
Dan kan je alleen niet meer tegelijkertijd bellen en internetten :P. Het frequentiespectrum wordt immers niet meer gesplitst.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07 08:16

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 13:29:
Het werkt wel maar vraag niet hoe.
Er zit niet voor niets een splitter tussen, deze scheidt de telefonie (laagfrequent) van breedband (hoogfrequent).
Zonder deze splitter zou je veel ruis op de lijn krijgen en een verstoring van het breedbandsignaal krijgen.
Deze verstoring zou zich uitten in de vorm van line-syncverlies of snelheidsproblemen.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Pagina: 1