Verwijderd
Zelfde probleem heb ik hier...
Maar je kunt hem bestellen bij de Routershop Euro 34 (incl BTW) , dan heb je hem de volgende dag...
Of ff fietsen naar Soest of Rotterdam. Toevallig woon ik in Spijkenisse, dus kan ik hem afhalen...
Maar je kunt hem bestellen bij de Routershop Euro 34 (incl BTW) , dan heb je hem de volgende dag...
Of ff fietsen naar Soest of Rotterdam. Toevallig woon ik in Spijkenisse, dus kan ik hem afhalen...
Verwijderd
Inderdaad gewoon effe bestellen bij de routershop. Kan je de volgende dag het al afhalen.
Verwijderd
Stiekem heb je hem helemaal niet nodig. Heb KPN gebeld omdat hij misschien kapot was. Toen zeiden ze haal hem er eens tussenuit. En Voila hij deed het gewoon.
Dan kan je alleen niet meer tegelijkertijd bellen en internettenVerwijderd schreef op 03 september 2002 @ 13:29:
Stiekem heb je hem helemaal niet nodig. Heb KPN gebeld omdat hij misschien kapot was. Toen zeiden ze haal hem er eens tussenuit. En Voila hij deed het gewoon.
Het werkt wel maar vraag niet hoe.Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 13:29:
Er zit niet voor niets een splitter tussen, deze scheidt de telefonie (laagfrequent) van breedband (hoogfrequent).
Zonder deze splitter zou je veel ruis op de lijn krijgen en een verstoring van het breedbandsignaal krijgen.
Deze verstoring zou zich uitten in de vorm van line-syncverlies of snelheidsproblemen.
Pagina: 1