Ik ben dus nu begonnen aan me CM 
't is mijn eerste, dus...
Ik ben bezig een Cube van plexiglas te maken voor mijn oudere mobo...
Inside komen een Jetway mobo met een AMD-K6-2 400mHz (zonder AGP ja
) met een Gforce II PCI mx200 32 mb kaartje, een 40gb hdd en een sony CDX-40 8x brandertje.
Geen floppy dus!
Waarom dit mobo?
Nou dit was 't eerste (tsja) fatsoenlijke mobo wat ik gekocht heb 3 jaar terug.
Het mobo is zéér klein voor standaard ATX begrippen... Het is maar 20x20 cm.
Het moet een beetje een LAN bak worden waar ik wel wat games op kan doen, maar zo nodig hoeft dat ook weer niet, daarom de Gforce II mx200 @ 32mb...
Ik heb dus een grote plaat plexiglas.
Het moet iets worden ala Apple Cube

Ik wil de behuizingen van alle apparaten eraf halen, de voeding nog extra in een soort plexiglazen behuizing plaatsen binnen de kast.
Verder wil ik kijken of dmv van windowetch stickering een deel van de onderkant van de kast wat minder doorzichtig te maken. Ik vind een volledig transparante kast niet echt mooi, meer ala apple een soort van melkglas / mat glas effect, maar dan heel licht!
Er komt een blauwe CCFL in, en wat blauwe ledjes...
Ik ben nu een tekening aan het maken hoe 't eruit moet komen te zien.
Ik ga in elk geval proberen om maar 2 stukken plexi te gebruiken en doormiddel van "vouwen" met zo'n hitte ding twee dezelfde stukken te creëren die in elkaar passen

Ik zal wel eens een voorbeeldtje posten, maar heeft iemand nog suggesties of dingen die ik absoluut niet moet doen!
Voor alle duidelijkheid de cdrom komt óf aan de voorkant voor te zitten of aan de linker zijkant... Niet boven erop!
't is mijn eerste, dus...
Ik ben bezig een Cube van plexiglas te maken voor mijn oudere mobo...
Inside komen een Jetway mobo met een AMD-K6-2 400mHz (zonder AGP ja
Geen floppy dus!
Waarom dit mobo?
Nou dit was 't eerste (tsja) fatsoenlijke mobo wat ik gekocht heb 3 jaar terug.
Het mobo is zéér klein voor standaard ATX begrippen... Het is maar 20x20 cm.
Het moet een beetje een LAN bak worden waar ik wel wat games op kan doen, maar zo nodig hoeft dat ook weer niet, daarom de Gforce II mx200 @ 32mb...
Ik heb dus een grote plaat plexiglas.
Het moet iets worden ala Apple Cube
Ik wil de behuizingen van alle apparaten eraf halen, de voeding nog extra in een soort plexiglazen behuizing plaatsen binnen de kast.
Verder wil ik kijken of dmv van windowetch stickering een deel van de onderkant van de kast wat minder doorzichtig te maken. Ik vind een volledig transparante kast niet echt mooi, meer ala apple een soort van melkglas / mat glas effect, maar dan heel licht!
Er komt een blauwe CCFL in, en wat blauwe ledjes...
Ik ben nu een tekening aan het maken hoe 't eruit moet komen te zien.
Ik ga in elk geval proberen om maar 2 stukken plexi te gebruiken en doormiddel van "vouwen" met zo'n hitte ding twee dezelfde stukken te creëren die in elkaar passen
Ik zal wel eens een voorbeeldtje posten, maar heeft iemand nog suggesties of dingen die ik absoluut niet moet doen!
Voor alle duidelijkheid de cdrom komt óf aan de voorkant voor te zitten of aan de linker zijkant... Niet boven erop!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020