This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
Tja, als je even goed had gezocht had je te weten gekomen dat NT4 geen Fat32 ondersteund... 
Donder die partitie maart weg, start fdisk zonder ondersteuning voor grote schijven. sucses
Donder die partitie maart weg, start fdisk zonder ondersteuning voor grote schijven. sucses
Je hebt het over een FAT partitie van 2 GB. Dit lijkt mij FAT16. De partitie kun je gebruiken. Is het geen FAT16, verwijder dan de partitie en maak een nieuwe aan.
Start de PC met een DOS-diskette met cdrom-ondersteuning. Zorg ervoor dat himem.sys en smartdrv.exe geladen worden.
Start de installatie nu vanaf de cdrom met:
d:\i386\winnt /b /s:d:\i386 /t:c:\winntsrc
Dit kopieert de nodige bestanden van de cd naar de harddisk en start de installatie.
(Heb je geen DOS-diskette en gebruik je een Win9x-diskette, voer dan volgende commando uit voordat je de installatie start: lock. Dit zorgt ervoor dat het oude winnt.exe commando mag gaan schrijven op de FAT16 partitie die beheert wordt door de command.com van Win9x.)
Start de PC met een DOS-diskette met cdrom-ondersteuning. Zorg ervoor dat himem.sys en smartdrv.exe geladen worden.
Start de installatie nu vanaf de cdrom met:
d:\i386\winnt /b /s:d:\i386 /t:c:\winntsrc
Dit kopieert de nodige bestanden van de cd naar de harddisk en start de installatie.
(Heb je geen DOS-diskette en gebruik je een Win9x-diskette, voer dan volgende commando uit voordat je de installatie start: lock. Dit zorgt ervoor dat het oude winnt.exe commando mag gaan schrijven op de FAT16 partitie die beheert wordt door de command.com van Win9x.)
het is FAT16 ja
vergeten te vermelden 
wens: ik ga even aan de slag met jou suggestie.
bedankt allemaal!!!!
het werkt wens!! mijn dank is groot
wens: ik ga even aan de slag met jou suggestie.
bedankt allemaal!!!!
het werkt wens!! mijn dank is groot
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.